בית ספר עמל בחולון קיים השבוע את מסיבת סיום שנת הלימודים תשפ"ו. האירוע נערך בסימן טקס ה"אוסקר" ובסגנון הוליוודי.
במהלך האירוע סיימו את לימודיהם ונפרדו מבית הספר שמונה בוגרים. כחלק מהטקס, התלמידים עלו על הבמה, שרו והופיעו בפני הנוכחים.
מבית הספר נמסרה תודה לצוות שעבד על הקמת הערב וההיערכות אליו, וכן לכלל אנשי הצוות שהגיעו לקחת חלק באירוע כדי לתמוך בתלמידים. עם סיום הטקס, איחלו בבית הספר לבוגרים הצלחה בהמשך דרכם.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.