עיריית חולון קיימה את "ערב מתגייסים 2026", כנס ייעודי למתגייסות ולמתגייסים תושבי העיר, רגע לפני תחילת שירותם בצה"ל. האירוע נערך במתחם "האנגר בפארק", בשילוב היחידה להכנה לצה"ל לשירות משמעותי.
במהלך הכנס נהנו המשתתפים מאוכל, מדוכני מידע רלוונטים ומאווירה נהדרת לקראת דרכם החדשה. בנוסף, חולקו למתגייסים מתנות מטעם העירייה, בהן תיקי גב וציוד חורף, והוצבו במקום עמדות לשילוב אביזרי צילום ברוח השירות הצבאי. ראש העיר, שי קינן, הגיע אף הוא לאירוע ושוחח עם הצעירים והצעירות.
מעיריית חולון נמסר כי הם גאים בבני הנוער, ומאחלים להם שירות בטוח, מוצלח ומלא בעשייה.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.