במהלך שלושת הימים הראשונים של חופשת הקיץ, תלמידי החטיבה והתיכון של בית הספר אורט חולון השתתפו במבצע לאריזת כ-150 סלי מזון, שינועם וחלוקתם למשפחות בקהילה.
המיזם התקיים בהשתתפות תלמידים, אנשי צוות ומתנדבים, וכן בשיתוף פעולה עם עמותת "יד לחיים טובים יותר".
מנהלת בית הספר, אורטל קשת, ומנהלת חטיבת הביניים, מיכל אשכנזי, מסרו: "מרגש לראות את תלמידי החטיבה והתיכון פותחים את חופשת הקיץ בעשייה משמעותית למען הקהילה. שיתוף הפעולה, האחריות, האכפתיות והרצון לתת מעידים על הערכים המובילים את תלמידי אורט חולון. זוהי דוגמה נפלאה לכוחה של קהילה חינוכית הפועלת יחד למען האחר ומוכיחה כי נתינה, ערבות הדדית ומעורבות חברתית הן דרך חיים".




להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.