במסגרת אירועי "חודש הלאום" עבור ניצולי השואה, התקיים בבוקר יום רביעי במדיטק בחולון מפגש מיוחד שהוקדש לשורדות ושורדי שואה.
במהלך האירוע נערך מופע של הזמר שאול נעים, שעסק במסע מוזיקלי ישראלי, ובמהלכו השתתפו שורדות ושורדי השואה בשירה משותפת יחד עם ההופעה.
מעיריית חולון נמסר כי המראה של השורדים שרים יחד מהווה תזכורת לכך שסיפורם הוא סיפורו של הכלל, המסמל כאב שהפך לתקומה וניצחון. בנוסף, בעירייה הביעו תודה לשורדות ולשורדים על ההשראה והכוח שהם מעניקים.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.