תלמידי בית הספר "לוי אשכול" בחולון ציינו את סיום שנת הלימודים עם פעילות חגיגית לסיכום מיוחד של השנה.
האירוע נפתח במופע סטנדאפ שכלל משחקים ושיתוף פעולה מצד הילדים וצוות ההוראה. בהמשך, התקיימה מסיבת אוזניות שכללה מוזיקה, ריקודים וחלוקת פרסים. גם מורי בית הספר לקחו חלק בפעילות המשותפת יחד עם התלמידים.
לאחר הפעילות צוינו לשבח הגורמים שלקחו חלק בהפקת האירוע ובהם הרכזת החברתית אמילי, מנהלת בית הספר מיכל, ויושב ראש הנהגת ההורים יהודה קולבקר.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.