בית המשפט גזר עונש מאסר בפועל על צעיר שהורשע בגניבת רכבים בראשון לציון ובחולון. על פי כתב האישום גניבת הרכבים נעשתה בשיתוף אדם נוסף ויחד הם פעלו בגניבת הרכבים. יש לציין כי בנוסף לפריצה וגניבת הרכבים הנאשם נהג ברכבים כאשר הוא נמצא בפסילת רישיון.
השופט גזר על הנאשם 45 חודשי מאסר, תשלום קנס של 5,000 ש"ח ופסילת הרישיון שלו למשך 36 חודשים מהרגע שייצא מהמאסר.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לוואטסאפ חדשות ראשון לציון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה