הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים
סדנת הגנה עצמית להורים וילדים בגילאי 6-10 במרכז המשפחתי בחולון - 27 במאי
עיריית חולון ומיזם "שומרי האש" מזמינים את גברי חולון השבים משירות מילואים למעגל גברים החל מה-2 ביוני במרכז הצעירים ג’סיקה
הרצאה על חינוך מיני מילדות לגיל ההתבגרות עם שלומית הברון - 22 במאי בחצר של מרכז משפחתי בחולון

עיריית חולון השלימה את השיפוץ הנרחב בבית העולה ברחוב גאולים לרווחת משתמשי הבית

בית העולה, שמתופעל בידי מחלקת עלייה וקליטה של עיריית חולון, משמש את כלל העולים החדשים בחולון, כאשר גל העלייה מאזורי מלחמת רוסיה-אוקראינה הביא עמו בשנתיים האחרונות עולים חדשים רבים. כך לדוגמה, בשנת 2022 הגיעו 1,318 עולים חדשים לחולון ועד סוף אוגוסט 2023 הגיעו לעיר 556 עולים חדשים נוספים.

לימור עידן | | תגובות: 0
צילום: אשר רוזנשיין



השיפוץ הנרחב שערכה עיריית חולון במבנה בית העולה שברחוב גאולים בעיר, הגיע באחרונה לסיומו, לרווחת משתמשי הבית. מדובר בשיפוץ שארך כשנה ובמסגרתו חודשו ארבע כיתות האולפן ונוספו שלוש כיתות חדשות, חוּדש חדר הפעילות לסדנאות, ובנוסף נבנתה כיתת מחשבים לטובת העולים. בחודשים הקרובים עתיד לקום במקום חדר מורשת להנצחת נספי סודן.

בית העולה, שמתופעל בידי מחלקת עלייה וקליטה של עיריית חולון, משמש את כלל העולים החדשים בחולון, כאשר גל העלייה מאזורי מלחמת רוסיה-אוקראינה הביא עמו בשנתיים האחרונות עולים חדשים רבים. כך לדוגמה, בשנת 2022 הגיעו 1,318 עולים חדשים לחולון ועד סוף אוגוסט 2023 הגיעו לעיר 556 עולים חדשים נוספים. בבית העולה מופעל אולפן עברית על ידי משרד החינוך והסוכנות היהודית, וכמו כן, מוצעות שלל פעילויות, בשיתוף משרד העלייה והקליטה, בהן: סיורים, תגבור בלימודים, פעילויות העשרה, פנאי ותרבות, מפגשי חיבורים ושייכות למסורת ולהווייה הישראלית והיהודית ועוד.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סדנת הגנה עצמית להורים וילדים בגילאי 6-10 במרכז המשפחתי בחולון - 27 במאי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הורים עושים ח.י.ל


סדנת הגנה עצמית להורים וילדים בגילאי 6-10 תתקיים ביום שני, 27 במאי, בשעה 17:00 במרכז המשפחתי בחולון. הסדנה, בהנחיית שלומי מויאל, ראש חטיבת ילדים ונוער באיגוד הבינלאומי לקרב מגע, מיועדת להגביר את תחושת הביטחון האישי של הילדים ולחזק את מיומנויות ההגנה העצמית שלהם.

במהלך הסדנה, המשתתפים יתרגלו מיומנויות לזיהוי ולהתמודדות עם מצבי סיכון שונים, ויקבלו כלים פרקטיים לחיזוק ולהעצמה אישית. הפעילות המשותפת להורים ולילדים מאפשרת שיח בריא וחוויה מקרבת, מעצימה ומגבשת.

עלות הסדנה היא 60 ש"ח להורה וילד. לפרטים והרשמה ניתן לבקר בקישור הבא: https://holonet.co.il/search/hug?mercaz=131&age=5




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-970-7114

עיריית חולון ומיזם "שומרי האש" מזמינים את גברי חולון השבים משירות מילואים למעגל גברים החל מה-2 ביוני במרכז הצעירים ג’סיקה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק אליעזר וג'סיקה - צעירים בחולון


בתקופה סוערת זו ויחד עם אתגרי השעה, גברים רבים מוצאים את עצמם מחפשים עוגן, ריפוי ותמיכה. כמענה לכך, עיריית חולון בשיתוף מיזם “שומרי האש” מזמינים את גברי חולון השבים משירות מילואים למעגל גברים במשך חמישה מפגשים מרתקים.

המעגל מונחה על ידי מוש זמיר, מנחה בכיר של קבוצות גברים ממיזם “שומרי האש”. המפגשים יתקיימו בימי ראשון, החל מה-2 ביוני, בין השעות 19:00 ל-21:00, במרכז הצעירים ג’סיקה, ברחוב ארבע ארצות 24, חולון.

מספר המקומות מוגבל. לפרטים והרשמה ניתן להיכנס לקישור הבא: https://forms.gle/4fwzsi9y6pnkj9cY9.

התוכנית מתקיימת בשיתוף פעולה עם מחלקת צעירים, מנהל הרווחה והשירותים החברתיים, תכנית ית”ד ומרכז עוצמה של עיריית חולון.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הרצאה על חינוך מיני מילדות לגיל ההתבגרות עם שלומית הברון - 22 במאי בחצר של מרכז משפחתי בחולון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הורים עושים ח.י.ל


אגף קהילה - מחלקת הורות ומשפחה ומחלקת צעירים מזמינים את הציבור ליהנות מההרצאה של שלומית הברון "מידע אמין על מין - חינוך מיני מילדות לגיל ההתבגרות". האירוע יתקיים ביום רביעי, 22 במאי, בחצר של מרכז משפחתי, באווירה קלילה.בהרצאה יידונו נושאים כמו מה קרה למיניות ילדים ונוער ב-30 השנים האחרונות, מי מפחד לדבר על זה - אנחנו או הם, ואיך בכל זאת ניגשים לנושא. כמו כן, יינתנו כלים לשיח עם ילדים ועם מתבגרים, התמודדות עם פורנוגרפיה בקרב ילדים ונוער, ויצירת שיח נכון על מיניות בריאה, מוגנת ומניעת אלימות מינית.לוח הזמנים של האירוע: 20:15 - התכנסות ונשנושים 20:30 - תחילת ההרצאההבירה והנשנושים על המארגנים, הבייביסיטר על המשתתפים.לפרטים והרשמה: לחצו כאן



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ניידת העיניים החדשה של איכילוב יוצאת לדרך ובצעה בדיקות ראייה ללא עלות לקשישים בבית האבות "בית הורים רבקה" בחולון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק איכילוב - המרכז הרפואי ת״א


ניידת העיניים החדשה של איכילוב יוצאת לדרך. השבוע, ניידת העיניים החדשה של איכילוב Home - רואים אותך, יצאה לראשונה לדרך והגיעה לבית האבות "בית הורים רבקה" בחולון, על מנת לבצע בדיקות ראייה לדיירי המקום ללא עלות.

בצוות הניידת לקחו חלק ד"ר עמיר רוזנבלט, רופא עיניים בכיר, לצד אופטמטריסטים וטכנאים ממחלקת עיניים אשר ביצעו את הבדיקות.

מדי שנה עשרות אלפי קשישים בישראל סובלים מהידרדרות בראייה, לעיתים עד לכדי עיוורון, זאת משום שלא הגיעו בזמן לטיפול רפואי מאחר ומרביתם אינם ניידים. ניידת העיניים נועדה לתת מענה בדיוק לצורך זה. הניידת תגיע לבתי אבות ובתי דיור מוגן באזור המרכז במטרה לספק בדיקות ראייה עד הבית ללא עלות לאלה הזקוקים לכך.

בדיקות הראייה שייערכו בניידת עשויות לשפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים ואף למנוע הידרדרות של מצבים מסוימים עד כדי עיוורון.

איכילוב מודים לתורמים שאפשרו למיזם הזה לצאת לדרך.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שוק האוכל הירושלמי מגיע לקניון עזריאלי חולון - פתיחה חגיגית ב-17 במאי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק קניון עזריאלי חולון


שוק האוכל הירושלמי הגיע לקניון עזריאלי חולון ואתם מוזמנים לחגוג את הפתיחה הגדולה ביום שישי הקרוב, ה-17 במאי.

השוק יתקיים בכל יום שישי בקניון עזריאלי חולון.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דרושים/ות מורים וסטודנטים לתוכנית ייחודית לצמצום פערים והאצה לימודית בחולון - משרה חלקית לתקופה קצובה בחודשים מאי-יולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית חולון


מינהל החינוך העירוני בחולון, באמצעות עמותת "תפנית בחינוך", יפעיל השנה תוכנית ייחודית לצמצום פערים והאצה לימודית בתחום השפה לתלמידי כיתות ו', במסגרת המעבר לחטיבת הביניים.

אם אתם רואים בחינוך הדור הבא שליחות ויש לכם אמונה ביכולתו של התלמיד, הצטרפו אלינו. התוכנית מלווה על ידי מנחים פדגוגיים וכוללת הכשרה להקניית כלים ייעודיים לתוכנית.

דרישות:

  • תואר ראשון
  • תעודת הוראה - יתרון
  • סטודנטים להוראה - יתרון
  • רצון ונכונות להשקיע בדור הבא

סוג המשרה: משרה חלקית לתקופה קצובה בחודשים מאי-יולי

שכר: מתגמל

קו"ח יש לשלוח לדוא"ל: michald@tafnit.org.il עד לתאריך 30.5.24




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מופע בידור מוזיקלי "דניאל הנסיכה" במתחם לה פארק, פארק פרס חולון - 18 במאי 2024

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק פארק פרס חולון


מתחם לה פארק בפארק פרס חולון מזמין את הציבור למופע בידור מוזיקלי "דניאל הנסיכה" ביום שבת, 18 במאי 2024, בשעה 12:00. המופע יכלול בובת ענק, שירים וריקודים, ויהיה מלא בהומור והתרגשות.

בסיום המופע תינתן הפתעה לכל ילד וילדה. הכניסה חופשית.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נורית בייסקי, דוברת עיריית חולון ב-25 השנים האחרונות, פורשת לגמלאות

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום: נורית בייסקי, צילום-טל קירשנבאום


לאחר 25 שנים בעיריית חולון, תסיים השבוע נורית בייסקי את עבודתה כדוברת עיריית חולון ותפרוש לגמלאות. בייסקי, בעלת תואר שני בתקשורת ועיתונות, החלה את עבודתה בשנת 1999 כעוזרת לדוברת עיריית חולון דאז, יפעת בן חי-שגב, ובשנת 2002 החלה לכהן כדוברת העירייה. לפני כן עבדה כעיתונאית בטלוויזיה החינוכית.

במסגרת עבודתה, הובילה בייסקי מקצועית, בין היתר, את פיתוח המותג "עיר הילדים", שהצליח מעל ומעבר ושיפר משמעותית את תדמיתה של חולון בארץ כולה. כמו כן, הובילה את מיתוג השפה העירונית החדשה, כולל הטמעת סמליל (לוגו) העירייה העדכני ועוד ועוד.

לאורך השנים זכתה בייסקי לקבל הערכה רבה מקרב עובדי העירייה וחברות הבת כמו גם מעיתונאים רבים בעיר ובארץ, שהוקירו את מקצועיותה הרבה.

נורית בייסקי: "קשה מאוד לסכם רבע מאה של עשייה מגוונת, שכל מטרתה להביא לידיעת הציבור בשלל דרכים את הפעילות ביחידות העירייה השונות, ולהוות כתובת מקצועית בין העירייה לבין נציגי התקשורת הרבים. במשך כל השנים הללו עיריית חולון הייתה לי בית שני (ולפעמים אף בית ראשון...). בעירייה צמחתי והתפתחתי ברמה האישית והמקצועית, והיא היוותה עבורי במשך כל השנים מקום של עשייה, יצירה וחשיבה וכר פורה לעבודה משותפת מאתגרת ומשמעותית. יחד עם עובדי העירייה המסורים, בעבר ובהווה, ראיתי מקרוב את הרצון ואת המאמץ לייצר עירייה מקצועית ושירותית, ועיר טובה שבה איכות חיים גבוהה.

תודה ענקית לראש העיר לשעבר מוטי ששון, על הרוח הגבית לאורך כל השנים ועל המשמעות שייחס לתפקיד הדוברות העירונית. בהזדמנות זו אני שולחת ברכת הצלחה לראש העיר המכהן שי קינן, ומאחלת לו לעשות רק טוב למען תושבי העיר. תודה מיוחדת למנכ"ל העירייה, ארז נסים, על שלוש שנים נפלאות ביחד, על התמיכה האישית והמקצועית ועל עשייה מעניינת ומשמעותית. והכי הכי - תודה גדולה לצוותי הדוברות וההסברה המקצועיים והאכפתיים, שבלעדיהם הדברים לא היו קורים. מאחלת לכולנו ימים טובים יותר ומתפללת לחזרת החטופים במהרה הביתה. נושאת תפילה גם לשלומם של חיילי צה"ל היקרים שישובו בשלום לביתם".

בשלב זה טרם נבחר דובר חדש לעירייה והתפקיד מצוי בהליכי מכרז.




התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • בטח יבחר מקורב לקינן, כמו שבוחרים בליכוד. לא לפי יכולות או כישורים.
    הגב 15.05.24 15:11
  • אורח

תזכורת - הבוקר שביתה! ביום רביעי 15.5 ארגון המורים ישבית את הלימודים בתיכונים לשעתיים והלימודים יחלו בשעה 10:00

בנוסף מתכוון הארגון להשבית את הלימודים גם ביום חמישי 16.5- הודעה תימסר בהמשך

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 2


הודעת ארגון המורים העל היסודי
חברות וחברים יקרים,
לפניכם הודעתי ליו"ר מרכז השלטון המקומי, מר חיים ביבס, ויו"ר המועצות האזוריות, מר שי חג'ג', באשר להמשך הפעלת הצעדים הארגוניים:
❞בשל האמירות הברורות והבלתי מתפשרות של נציגי משרד האוצר, על אי רצונם להתקדם במו"מ לקראת חתימה על הסכם קיבוצי, כל עוד לא נקבל את הדיקטט שלהם ונסכים לחוזים אישיים והפיכת המורים לעובדי קבלן, עניין שמשמעותו היא הצעד הראשון להפרטת מערכת החינוך, אנו נאלצים להחריף את צעדי המאבק.
אנו מודיעים לכם שביום ד', 15.5.24, הלימודים יושבתו במערכת החינוך העל יסודי לשעתיים, בין השעות 10:00-08:00.
מורים לא יגיעו לבתי הספר בשעות אלו.
באשר להשבתה ביום ה', 16.5.24, תינתן הודעה במועד כמקובל.
לא ניתן יד להפרטת מערכת החינוך.
המורים לא יהיו עובדי קבלן!
שלכם,
יו"ר ארגון המורים
רן ארז



התפרסמו 2 תגובות לכתבה.
  • גם אם יש צדק בדברים, לא זה הזמן לשבות כשניצבת בפתח מערכה שניה של המלחמה הבלתי נגמרת הזאת!!!
    הגב 12.05.24 14:11
  • חלאה.
    הגב 15.05.24 07:40
  • אורח

פורום חולון

הפורום נועד לאפשר לתושבי חולון להביע עצמם בכל תחום באופן אנונימי או גלוי. וכן להעלות אייטמים קצרצרים של המערכת.

אורח

אורח
29.04.24 09:24
למה לא מבצעים אכיפה לרכבים שחונים על מדרכות ומסלולי אופנים בעוטף שכונת קרית רבין???? חוסמים מסלולי אופניים ומדרכות , דורכים על הצמחיה והטפטפות, וסוגרים שבילי גישה לכניסה לבניינים!! אדוני ראש העיר, אני חושב שהגיע העת להתחיל לעבוד. בהצלחה
אורח
29.04.24 09:24
מסכים איתך בהחלט
אורח
21.03.24 17:34
ראש העיר היקר. תתחשב בילדינו הצעירים שרוצים לגור ליד הוריהם בחולון ואל תתן להם לברוח. לעיר אחרת . תוריד מחירים לדיירות בקניה ובארנונה . בבקשה ממך תן שחולון תמשיך ליהיות עיר לצעירים גם ולילדים .
אורח
09.01.24 21:07
כבר ממזמן לא עיר הילדים עיר של רק עשירים יכולים לחיות בה תמשיכים לבנות ביניינים ושכונות שאין לצעירים תקציב,ורק לדרוש ארנונה ולא להקל עלינו סיורים ומוזיאונים איזה היו השנה ??!!! בבתי הספר????אבל כסף כמו שעון שידפוק!! עם בתי ספרים שאין להם הכלה למצב לרוץ אחריי פרויקטים שלכם עם הכסף והבית ספר שאתם ממנים יותר נכון אנחנו מממנים,בושה!!!! איפה צריך לשים עצים לא שמים איפה שלא צריך שמים. ומי שמסדר זה הכסף שלנו לא של אף אחד הועד של כל בניין כל הכבוד נולדתי בחולון גדלתי וכולם רק עפים מפה כל החברים שלנו כבר רק הכסף בחולון זה מה שחשוב
אורח
07.12.23 19:33
יוסף חוברה תושבי העיר וותיק ללא. כרטיס תושב נא לשלוח לי בבקשה לכתובת הרצל 75 אוריהודה בהקדם
אורח
09.10.23 11:17
לוקחים את המצב לידיים שלנו! מנדבים צבא רזרבי להגן על המדינה ותושביה!תמצאו את הערוץ "הצבא החסוי" בפייסבוק ותגנו על משפחותיכם!
אורח
30.09.23 08:32
לאזרחים ותיקים ולא רק - מוממלצים שעורי צ'י קונג, רצוי באוויר החופשי. בגבעתיים יש שעורי צ'י קונג חינם למבוגרים.
אורח
29.09.23 15:58
מתי נוכל לישון ללא רעש מטוסים שממריאים בשעות עוצר הלילה?
אורח
25.09.23 15:32
איך אפשר לדעת האם אני זכאי לתלושי מזון


מתכון משובח לצלעות טלה עם פריקי מאת שף אסף גרניט, כולל הוראות הכנה והגשה מפורטות

מערכת האתר | | תגובות: 1
צילום: צילום תמי בר שי


המתכון לצלעות טלה עם פריקי מוצג באדיבות שף אסף גרניט, הפרזנטור והיועץ המקצועי של רשת נעמן.

מרכיבים עבור 2-3 מנות:

פריקי:
- 20 גרם שמן זית
- 1 גזר חתוך לקוביות קטנות
- 1/2 בצל לבן חתוך לקוביות קטנות
- 1 שן שום קצוצה
- 100 גרם פריקי שטוף
- 35 גרם שזיף מיובש קצוץ
- 35 גרם משמש מיובש קצוץ
- 35 גרם צימוקים לבנים
- 35 גרם צימוקים אדומים
- מלח/פלפל
- 3 גרם שאטה
- 2 גרם ראס אל חנות

הוראות הכנה:
שטפו היטב את הפריקי. חתכו את הבצל והתחילו לטגן, הוסיפו את השום. הוסיפו את הגזר והפירות היבשים וערבבו. טגנו כ-4 דקות. הוסיפו את הפריקי וטגנו עוד כ-3 דקות. הוסיפו מים רותחים 2 אצבעות מעל הפריקי, בשלו על אש נמוכה כ- 20 דק עם כיסוי.

צלעות:
- 4-6 יחידות צלעות או קארה צלעות
- 10 גזרים קטנים חלוטים, מקולפים וחצויים
- מלח אטלנטי
- פלפל שחור

הוראות הכנה:
צירבו את הצלעות בצד של השומן עד השחמה, צרבו את הבשר מכל הצדדים. לאחר מכן צירבו את הגזרים בשומן כבש. במידה והצלעות לא עשויות, הכניסו אותם לסיום בישול בתנור בחום של 200 מעלות (בהתאם לעובי הצלע). הניחו את הגזרים מתחת לצלעות. הביאו את הבשר למידת עשייה רצויה.

המלצת הגשה:
הניחו כף גדולה של פריקי, הוסיפו את הצלעות והגזרים הצרובות וחופן של עלים מתובלים בשמן זית (כוסברה, פטרוזיליה, נענע, זעתר).


צילום תמי בר שי
קרדיט תמונה: צילום תמי בר שי
צילום תמי בר שי
קרדיט תמונה: צילום תמי בר שי
צילום תמי בר שי
קרדיט תמונה: צילום תמי בר שי
צילום תמי בר שי
קרדיט תמונה: צילום תמי בר שי



התפרסמו 1 תגובות לכתבה.
  • שמן מ"ל ולא גרם.
    הגב 14.05.24 15:15
  • אורח

פתיחה חגיגית של מועדון החברתי "הקובייה" לילדי כיתות ד'-ו' במרכז הקהילתי לזרוס וקנטור, חולון, ב-28 במאי 2024. המועדון יציע מגוון פעילויות כמו משחקי חברה, סוני 5, הוקי שולחן וסנוקר

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי לזרוס וקנטור


ביום שלישי, ה-28 במאי 2024, בשעה 18:00, יתקיים אירוע פתיחה חגיגי למועדון החברתי "הקובייה" במרכז הקהילתי לזרוס וקנטור בחולון, הממוקם ברחוב הסנהדרין 27. המועדון מיועד לתלמידי כיתות ד'-ו' ויפעל פעמיים בשבוע בימים א' וג', בין השעות 16:00 ל-18:00.

המועדון "הקובייה" יציע מגוון פעילויות כמו משחקי חברה, סוני 5, הוקי שולחן וסנוקר, וינוהל על ידי רכזת המועדון בשיתוף פעולה עם סטודנטים ומתנדבים. המטרה היא להעניק לילדים מרחב בטוח ומוגן, ערכי וחווייתי. ההשתתפות במועדון היא ללא עלות, אך יש לכבד את כללי המקום כדי להשתתף.

המועדון מתחייב לא לאפשר מקרי אלימות מכל סוג ומתאים לילדים וילדות המעוניינים להיפגש עם חברים לזמן איכותי. הצוות במרכז הקהילתי מצפה לראות את המשתתפים באירוע הפתיחה ובפעילויות השוטפות.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

המרכז הרפואי וולפסון בחולון חוגג שבוע האחיות הבינלאומי עם תערוכה חדשה "סיפורי גבורה, אומץ ומנהיגות של אחיות.ים"

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק המרכז הרפואי וולפסון


במסגרת שבוע האחיות הבינלאומי, המרכז הרפואי וולפסון בחולון חושף את התערוכה "סיפורי גבורה, אומץ ומנהיגות של אחיות.ים". התערוכה מוצגת ברחבי בית החולים ומציעה למבקרים להכיר את הסיפורים המרגשים של האחיות והאחים מהמרכז הרפואי.

הקהל מוזמן להצטרף למסע המרתק בין הסיפורים, ולשתף תמונות מהביקור תוך תיוג המרכז הרפואי ברשתות החברתיות.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מצטיינת נשיא המדינה! סג"ם נ' מחולון

מערכת האתר | | תגובות: 0


מי אני?

סג"ם נ', מפק"צית בקורס מפקדים בהגנה אווירית

מאיפה אני?

חולון

הסיפור שלי

אני עולה חדשה מרוסיה. עליתי לבד לארץ לפני 8 שנים דרך נעל"ה ושאר המשפחה שלי עלו לפני שנה. מאז שעליתי לארץ הרגשתי את הצורך לתרום ולכן החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהתגייס לקרבי. התגייסתי להגנ"א, יצאתי לפיקוד ולאחר מכן לקצונה

התחביבים שלי

לקרוא, לטייל ולשמוע מוזיקה

מה הכי ישראלי בעיניי?

החום בין האנשים, הקבלה של כולם, התרבויות המעורבות, העזרה ההדדית, המעורבות והביחד

למי סיפרתי ראשון על ההצטיינות?

לאמא ולאחיותיי




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מצטיין נשיא המדינה! סמל זמנו קאסה מחולון

מערכת האתר | | תגובות: 0


מי אני?

סמל זמנו קאסה, בן 22, טכנאי כיפת ברזל בהגנ"א

מאיפה אני?

חולון

הסיפור שלי

למדתי י"ג-י"ד במכללה "אדיר במרום". התגייסתי לתפקיד טכנאי כיפ"ב בהגנ"א באוג' 22 ואני בתפקיד כבר מאז נוב' 22, לקחתי חלק במבצע 'מגן וחץ'. המכללה והמורים שלי מסמלים עבורי מקום ערכי

התחביבים שלי

כדורגל

מה הכי ישראלי בעיניי?

צה"ל

למי סיפרתי ראשון על ההצטיינות?

לחברים




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מפגשי סריגה לנשות הקהילה בחולון: למידת טכניקות ותרומה לקהילה, כל יום שלישי במרכז הקהילתי התורני "מקהל"ת"

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רשת קהילה ופנאי חולון


המרכז הקהילתי התורני "מקהל"ת" בחולון מזמין את נשות הקהילה להשתתף במפגשי סריגה משותפת במסגרת הפרויקט "סורגות בצוותא". המפגשים יתקיימו בכל יום שלישי, בין השעות 10:00 ל-12:00, במרכז הקהילתי התורני מקהל"ת, הנמצא ברחוב פילדלפיה 5, חולון.

במהלך המפגשים, המשתתפות יוכלו ללמוד טכניקות סריגה שונות, להכיר נשים נוספות, לתרום לקהילה וליהנות מזמן איכות בחברת נשים אחרות. השתתפות בפעילות אינה כרוכה בתשלום, אך נדרש תשלום חד פעמי של 30 ש"ח עבור החומרים הנדרשים לסריגה.

להרשמה ופרטים נוספים, ניתן לבקר בקישור הבא: לחצו כאן להרשמה.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

טקסים קהילתיים להנצחת חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יתקיימו במרכזים הקהילתיים בחולון

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רשת קהילה ופנאי חולון


במרכזים הקהילתיים בחולון יתקיימו טקסים קהילתיים להנצחת חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. האירועים יכללו פינות זיכרון, ערבי שירה מאחדים של זיכרון ותקווה, ומחווה של חלוקי נחל שתושבים ותלמידי בתי ספר יפיזרו על קברי החללים. יהי זכרם ברוך.


























התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום העצמאות שלישי 14.5 צופי בתי הקולנוע סינמה סיטי, רב חן, הוט סינמה ופלאנט יהנו מהטבה לסרט הישראלי קרב אויר: חיילים כרטיס זוגי חינם ושאר הציבור כרטיס יחיד ב50% הנחה

ההטבה לחיילים היא הרכישה בקופות בלבד ומותנית בהצגת חוגר

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


לרגל יום העצמאות ה76 לישראל בתי הקולנוע מזמינים את התושבים ליהנות מהסרט הישראלי "קרב אויר"

ביום שלישי 14.5 יוכלו חיילים יוכלו ליהנות מכרטיס זוגי חינם לסרט ויתר הצופים יהנו מ50% הנחה לכרטיס בודד.

ההטבה לחיילים מותנית בהצגת חוגר - ברכישה בקופות בלבד

ההטבה תקפה רק ליום שלישי 14.5.24

תקציר הסרט

1967 , סרן רן נשר (מאור שוויצר) מתמנה למפקד טייסת מטוסי מיראז'. סגן מפקד הטייסת, סרן איתן רום (דניאל ליטמן) מאוים מהופעתו של מפקדו החדש, שנראה בעיניו חסר אחריות וניסיון עד כדי סכנה ממשית לטייסים. מאבק הכוחות ביניהם גורם למתחים ותפקוד לקוי של הטייסת. עם פרוץ מלחמת ששת הימים, השניים עומדים בפני קרב מכריע גורלות.

הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים בהם מבצע "מוקד", שפתח את מלחמת ששת הימים ואפשר לחיל האוויר עליונות אווירית מוחלטת, תוך קרבות אוויר הירואים של טייסי חיל האוויר הישראלי.


לפרטים נוספים

סינמה סיטי https://www.cinema-city.co.il/

פלאנט https://www.planetcinema.co.il/cinemas/Rishon_Letziyon/1072#/buy-tickets-by-cinema?in-cinema=1072&at=2024-05-13&view-mode=list

הוט סינמה https://www.hotcinema.co.il/

רב חן https://www.rav-hen.co.il/#/





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סדנה לגמילה מעישון לצעירים בחולון: יתקיים ב-27 במאי, 19:00, במרכז אליעזר, רחוב בן יהודה 18 - השתתפות ללא תשלום עם הרשמה מראש

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק אליעזר וג'סיקה - צעירים בחולון


ביום שני, ה-27 במאי, בשעה 19:00, יתקיים במרכז אליעזר ברחוב בן יהודה 18 בחולון, סדנה לגמילה מעישון לצעירים. הסדנה תספק כלים להתמודדות ולהתגברות על התלות הגופנית וההתנהגותית בעישון. במהלך ההרצאה יוצגו נזקי העישון ויורחב על התהליך הפסיכולוגי והפיזיולוגי של ההתמכרות. כמו כן, יסקרו אסטרטגיות לגמילה שכוללות יעוץ וקבוצות תמיכה. ההשתתפות בסדנה מעלה את הסיכויים להיגמל ולהתמיד בגמילה לטווח ארוך.

ההשתתפות בסדנה היא ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש. להרשמה: לחץ כאן.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ברכות לסמל זמנו קאסה, מחולון שנבחר למצטיין הנשיא של יום העצמאות ה76 לישראל

דובר צה"ל

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


ברכות לסמל זמנו קאסה, מחולון שנבחר למצטיין הנשיא של יום העצמאות.

טקס מצטייני נשיא המדינה, יצחק הרצוג יתקיים ביום ג' ה- 14.05.2024 לכבוד יום העצמאות ה-76 בין כלל המצטיינים נבחר סמל זמנו קאסה, טכנאי כיפת ברזל בהגנ"א בן 22 מחולון, לקח חלק פעיל במבצע מגן וחץ ובמלחמה הנוכחית דאג לכשירות האמל"חים בכיפת ברזל.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

תושב חולון נעצר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בבתו הקטינה בת ה-10 בהרצליה, מעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב

| | תגובות: 0


תושב חולון בן 57 נעצר על ידי משטרת גלילות בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בבתו הקטינה בת ה-10 בהרצליה. החשוד נעצר לאחר פעילות חקירה מגוונת שכללה סיוע שוטרי הבילוש ובילוש נוער גלילות, יל״פ מרחב ירקון וימ״ר ת״א. מעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב עד למחר, והחקירה נמשכת.

התלונה נגד החשוד התקבלה לפני מספר שבועות, כאשר על פי החשד הוא ביצע עבירות מין חמורות בבתו הקטינה לאורך זמן ובמשך פעמים רבות, בעת שהיא שהתה אצלו מתוקף הסדרי ראייה. לאחר הדיווח על המקרה, פתחו שוטרי תחנת גלילות בחקירה ובמאמצים לאתר את החשוד, אשר ברח והסתתר עם קבלת הדיווח.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום הזיכרון ויום העצמאות יהיו טמפרטורות נמוכות מהרגיל עם סיכוי לגשמים מקומיים

ביום העצמאות צפוי מזג אוויר נוח, בשעות הבוקר עדין ייתכן טפטוף בצפון.

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 0


תחזית לימים הקרובים
ערב יום הזיכרון יעמוד בסימן של טמפרטורות נמוכות מהרגיל (בהרים יהיה קר) ואפשרות לגשם מקומי ברובו קל בצפון ובמרכז. לקראת בוקר הגשמים יתחזקו בעיקר בצפון ובהמשך היום צפוי גשם מקומי בצפון, ובמרכז גם כן ייתכן גשם אבל הוא יהיה ברובו קל.

בשעות הערב, עם תחילת אירועי יום העצמאות, צפוי מזג אוויר קריר (וקר בהרים) ועדין ייתכנו טפטופים פה ושם.
ביום העצמאות צפוי מזג אוויר נוח, בשעות הבוקר עדין ייתכן טפטוף בצפון.
בהמשך השבוע צפויה עליה הדרגתית בטמפרטורות, אך הן תהיינה רגילות לעונה.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

נער בן 15 נפצע בראשו לאחר תאונת אופניים חשמליים בחולון ופונה במצב בינוני לבית החולים איכילוב

| | תגובות: 0


הלילה בשעה 01:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שנפצע במהלך רכיבה ברחוב פנחס בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את הנער, בן 15, במצב בינוני עם חבלת ראש, לבית החולים איכילוב.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

ביום שלישי 14.5 תחנות הכבאות ברחובות, בת ים, תל אביב, חולון, רמת גן, ראשון לציון וגבעתיים יפתחו את שעריהן לציבור

פירוט שעות האירועים בכתבה

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 3


לרגל יום העצמאות ה76 למדינה תחנות הכבאות וההצלה פותחות את שעריהן לציבור ולהיחשף לעבודת לוחמי האש.

להלן רשימת תחנות כבאות והצלה לישראל שבהן מתקיים יום פתוח ביום העצמאות הקרוב 14.05.2024:

מחוז דן

גבעתיים: תחנת הכיבוי, המעיין 38, בין השעות 14:00-10:00

בת ים: תחנת הכיבוי, אהוד קינמון 10, בין השעות 14:00-10:00

תל אביב (רידינג): תחנת הכיבוי, אבן גבירול 220, בין השעות 14:00-10:00

חולון: תחנת הכיבוי, הרוקמים 14, בין השעות 14:00-10:00

רמת גן: תחנת הכיבוי, אריה בן אליעזר 13, בין השעות 14:00-10:00


מחוז מרכז

רחובות: תחנת הכיבוי, דרך הים 21, בין השעות 12:30-09:30

תחנת כיבוי והצלה ראשון לציון בין השעות 09:00-13:00 רח' טוליפמן 8 ראשון לציון




התפרסמו 3 תגובות לכתבה.
  • אין צורך יום יום אני רואה מכבה אש מדא
    הגב 10.05.24 12:24
  • מדהים תודה על ההזמנה הנכד שלי יעוף על זה , ממש חגיגה
    הגב 10.05.24 15:09
  • איזה יופי! בעבר, הייתי צופה מתנדבת במכבי אש חולון, כשהיו עוד ברח' ארלוזורוב ואח"כ בשכונת בן-גוריון. יחד עימי, היתה חברה נוספת ושתינו היינו למעשה הצופות הראשונות, עם 30 בחורים צעירים, שנהגו לריב על התור, ליציאה עם הכבאים לכיבוי השריפות. יש לי תמונות מאותם ימים מרגשים בחג העצמאות.מאוד אהבתי את מסיבות החג הזה, היה ביניהם כבאי שלא אשכח את שירתו וקולו המדהים, כאשר שר את שירי ג'ו עאמר והייתי מצטמררת מקולו העוצמתי.אני תוהה, מי מבין הכבאים נותר בחיים, כיוון שהם אמורים להיות בסביבות גיל ה-90 פחות או יותר...טובה - בת-ים
    הגב 10.05.24 20:09
  • אורח

לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה נפתח מיזם "נפגשים בגבורה" - סלונים מארחים משפחות שכולות לספר את סיפורן האישי; תושבים המעוניינים להתארח/לארח את האירוע יש להירשם בלינק המצורף

מדובר על מיזם לאומי המתקיים השנה בשיתוף ארגונים חברתיים ונועד לתת את הבמה למשפחות השכולות ולהרים את רוח העם

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 4


הציבור מוזמן לקחת חלק במיזם "נפגשים עם הגבורה" פרויקט לאומי מרגש המתקיים זו השנה השנייה והפעם- בשת"פ עשרות ארגונים חברתיים מובילים: ידידים, התאחדות הסטודנטים הארצית, השמור החדש, בני עקיבא ועוד. הפרויקט נולד בכדי לתת במה למשפחות השכולות לספר את סיפורם- ולהרים את רוח העם.

בימים אלו הוקם אתר ייעודי למיזם בו הציבור מוזמן להיכנס ולארח בביתם את המשפחות שיספרו את סיפורן האישי או להצטרף לאחת מאירועי הזיכרון שיתקיימו ברחבי הארץ

לפרטים נוספים אתר המיזם https://zicaron.co.il/





התפרסמו 4 תגובות לכתבה.
  • יוזמה ברוכה, לא כתוב באיזה שעה , האם יתפרסמו מפגשים נוספים?
    הגב 10.05.24 09:26
  • עמוס
    הגב 10.05.24 10:23
  • אני יכולה לספר על חייל שנפל, אבל לא אצלי בבית. איך מגיעים לזה? מטעם איזה גוף זה? אין טלפון באתר המיזם.
    הגב 10.05.24 12:27
  • רוצה להשתתף, אם יש במרכז העיר, המצבה וסביבותיה... טובה
    הגב 10.05.24 19:51
  • אורח

דקירה בחולון בן 77 פונה במצב בינוני לבית החולים וולפסון

מערכת האתר | | תגובות: 0


דוברות מד"א דיווחה כי בשעה 14:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב חזית חמש בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים את הפצוע, גבר בן 77, לבית החולים וולפסון במצב בינוני עם פציעה חודרת.




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

סדנת מאסטר שף לילדים במרכז קהילתי לזרוס וקנטור, חולון: ארבעה מפגשים החל מ-19 במאי 2024

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי לזרוס וקנטור


מרכז קהילתי לזרוס וקנטור בחולון מציע סדנת מאסטר שף לילדים, המתקיימת במסגרת ארבעה מפגשים. בכל מפגש, המשתתפים יחוו טעמים ממטבח אחר, כאשר כל מפגש מתמשך כשעה וחצי ומתאים לילדים בגילאי 6 ומעלה. העלות לכל ארבעת המפגשים היא 140 ש"ח בלבד, ומספר המקומות מוגבל. הסדנה תתחיל ב-19 במאי 2024 וההשתתפות מותנית במינימום נרשמים.

לרישום ופרטים נוספים: לחץ כאן




התפרסמו 0 תגובות לכתבה.
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל