עיריית חולון, עיר הילדים, הקימה מיצג בשם "גן הילדים החטופים" ברחבת המדיטק. המיצג מצפה לשובם של 38 הילדים החטופים בני 18-0. במיצג, שהוקם ברחבת המדיטק, הוצבו על דשא שנצבע בשחור מתקני משחק שחורים, אך פוזרו בו 38 דליי משחק צבעוניים אופטימיים, שממתינים לילדים שישובו וישחקו בהם. על כל דלי נרשם שם של אחד הילדים החטופים וגילו. על הקיר החיצוני של המדיטק, כרקע למיצג, נתלו תמונות הילדים החטופים. העירייה מחכה לשובם של כל החטופים.


להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.