בשעה 14:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב מנחם בגין בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון, כבן 30 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית.
פראמדיק מד"א נועם אליוף וחובשים בכירים במד"א חגי נתני ויניב פרטוש סיפרו: "ראינו את הרוכב שוכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהוא מונשם ובמצב קשה."



צילומים:תיעוד מבצעי מד"א
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.