מרכז קהילתי לזרוס וקנטור בחולון מזמין את הציבור להשתתף בסדנה חד פעמית להכנת עוגיות מרוקאיות לכבוד המימונה. הסדנה תתקיים ביום שלישי, ה-16 באפריל 2024, בשעה 19:30. המשתתפים ילמדו להכין מרציפנים צבעוניים, עוגיות שקדים ועוגיות אגוזים, וכל משתתף יקבל מגש עוגיות אישי לקחת הביתה.
ההשתתפות בסדנה מוגבלת ל-15 מקומות בלבד והיא בעלות של 70 ש"ח לאדם, כאשר הסדנה מסובסדת. על המעוניינים להירשם בהקדם האפשרי דרך הקישור המצורף.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.