מרכז צעירים ג’סיקה מזמין את תושבי חולון לערב חבר’ה באווירה טובה, שיתקיים ביום רביעי, ה-17 באפריל, בין השעות 18:00 ל-21:00. הערב יכלול טורניר שחמט מרתק עם חלוקה לשתי רמות: מתחילים ומתקדמים, ופרסים שווים למנצחים בכל רמה.
המשתתפים יוכלו ללמוד טקטיקות שחמט בסיסיות ולאחר מכן להשתתף בטורניר, שיתנהל על פי הדירוג הקיים או דירוג משוער. מומלץ להכיר את חוקי המשחק מראש, ומי שמעוניין להביא לוח משחק משלו מוזמן לעשות כן.
ההרשמה לאירוע היא ללא תשלום. להרשמה, יש ללחוץ על הלינק.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.