ביום שני, ה-27 במאי, בשעה 19:00, יתקיים במרכז אליעזר ברחוב בן יהודה 18 בחולון, סדנה לגמילה מעישון לצעירים. הסדנה תספק כלים להתמודדות ולהתגברות על התלות הגופנית וההתנהגותית בעישון. במהלך ההרצאה יוצגו נזקי העישון ויורחב על התהליך הפסיכולוגי והפיזיולוגי של ההתמכרות. כמו כן, יסקרו אסטרטגיות לגמילה שכוללות יעוץ וקבוצות תמיכה. ההשתתפות בסדנה מעלה את הסיכויים להיגמל ולהתמיד בגמילה לטווח ארוך.
ההשתתפות בסדנה היא ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש. להרשמה: לחץ כאן.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.