גאוות מחול חולונית וישראלית! אמש הגיע ראש העירייה שי קינן להעניק תעודות הוקרה לרקדניות מגמת הבלט של מרכז רעים - המרכז למחול ותנועת הגוף, שהשתתפו בתחרות פרסי ביצוע מטעם האקדמיה האמריקאית לבלט והגיעו להישגים מרשימים ולמחמאות רבות מהקהל ומהשופטת הבינלאומית, הגברת טובה צוברי.
מדובר בתוכנית לימוד ארוכת טווח, המאפשרת לרקדניות המוכשרות להתפתח ולהתקדם ולהגיע להישגים מקצועיים מרשימים ביותר. התחרות התקיימה במרכז רעים ולקחו בה חלק רקדנים מכלל המוסדות בארץ. שופט ובוחן התחרות היה לורנס קפלן, מנכ"ל האקדמיה האמריקאית לבלט ובנה של מייסדת התכנית, הגברת מיניון פורמן ז"ל.
ראש העירייה שיבח את הרקדניות המוכשרות והביע את הערכתו על העבודה הקשה שהובילה להישגים המרשימים.




להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.