בלשי משטרת חולון יחד עם לוחמי זרוע ת"א מג"ב תפסו כ-156 ק"ג מריחואנה בדירה בחולון.
במסגרת המאבק בנגע הסמים המהווה מחולל פשיעה משמעותי, בלשי משטרת חולון יחד עם לוחמי זרוע ת"א מג"ב ביצעו פעילות אופרטיבית וחיפוש בדירה בחולון.
מדובר בדירה בה שלושה חדרים המשמשים לגידול וייבוש. במקום נתפסו כ-290 שתילים החשודים כסמים מסוג מריחואנה במשקל ברוטו של 156 ק"ג.
נעצר חשוד בגידול סמים, נתפס ציוד והאמצעים לגידול והסמים עצמם.
החשוד, תושב ת"א בן 35, נעצר והובא לחקירה בתחנת חולון.
מצ"ב תיעוד מהמקום ותמונות של הסמים.
סרטון:


צילומים:קרדיט צילום: דוברות המשטרה
להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.