אתמול התקיים טקס מיוחד למרצים המצטיינים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. בטקס החגיגי, מנכ"לית בית החולים וולפסון, ד"ר ענת אנגל, קיבלה תעודת הצטיינות על היותה מרצה מצטיינת ותעודת הוקרה על תרומתה המשמעותית לפקולטה לרפואה.
המרצים המצטיינים מבית החולים וולפסון הם:
- ד"ר אמיר לוטן - ילדים
- ד"ר מרמור נטלי - פלסטיקה
- ד"ר לאוניד פלדמן - נפרולוגיה
- ד"ר שושן שגית - אף אוזן גרון
- ד"ר עזאם מנאר - פנימית ד'
המרצים נבחרו על ידי הסטודנטים לרפואה של הפקולטה ברוב קולות.
בית החולים וולפסון ממשיך להוכיח את מצוינותו בתחום הרפואה.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.