במסגרת פעילות עולים חדשים בבית הספר אורט חולון, יצאה הבוקר קבוצת תלמידים משכבות ז'-ט' ליום גיבוש והיכרות בפארק פרס. המורה ירונה קפה, רכזת עולים, והמורה משה יצחק מצוות של"ח, הובילו את הפעילות שכללה משחקים מגבשים, הכנת פיתות על טאבון ולימוד שיר קצר בעברית.
מנהלת חטיבת הביניים, מיכל אשכנזי, ומנהלת בית הספר, אורטל קשת, ציינו כי "חשוב לנו לגרום לקבוצה ייחודית זו לתחושה של שייכות האחד לשני ולמדינה. הפעילות המבורכת לאורך השנה של המורה ירונה עימם, יש בה ערך שלא יסולא בפז. תודה לירונה ולמשה, על יום מיוחד שבו הצליחו התלמידים גם ללמוד וגם להנות".
הפעילות נתמכת על ידי אורט ישראל, מחוז תל אביב של משרד החינוך ומנהל החינוך בעיריית חולון.

להצטרפות לוואטסאפ חדשות חולון להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.