עיריית גבעתיים פרסמה עדכון הערכת מצב לתושבי העיר ולפיו הנחיות פיקוד העורף באזור נותרו ללא שינוי.
בנוסף, עדכנה העירייה כי מערך ההיסעים "נעים בסופ"ש" יפעל גם במהלך סוף השבוע הקרוב במתכונת מצומצמת וללא עלות.
עוד נמסר כי ביום ראשון הקרוב, ה-22 במרץ, החל מהשעה 15:00 ועד לשעה 21:00, תתקיים התרמת דם בעיר בשיתוף מד"א. ההתרמה תתקיים בשבט צופי גבעתיים, הממוקם ברחוב תפוצות ישראל 12. מהעירייה נמסר כי הפעילות תתקיים בסמוך למרחב מוגן. יש להירשם מראש להתרמת הדם דרך הקישור הייעודי.
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גבעתיים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה
אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.