בגינה הקהילתית "שלוה" בגבעתיים התקיימה פעילות שבמהלכה למדו המשתתפים כיצד להקים תשתית שעליה יטפסו גפנים עתידיות.
מעיריית גבעתיים נמסר כי שיתוף הפעולה עם התושבים והתושבות הוא נדבך מרכזי בגינות הקהילתיות בעיר. כמו כן, צוינה הציפייה לקראת בציר הענבים שצפוי להתקיים בעוד מספר שנים.
תושבים המתעניינים בפעילות מסוג זה יכולים לקבל עדכונים ולהצטרף לערוץ הקיימות העירוני בווטסאפ.



להצטרפות לוואטסאפ חדשות גבעתיים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה


אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.