סייר של יחידת ״מגן״ העירונית בגבעתיים תפס ביום חמישי בערב מספר ילדים ונערים שגנבו מחשבים וציוד ממתחם תפוח הפיס הצמוד לגן רבקה בעיר.
האירוע דווח על ידי ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, שציין כי הסייר הצליח למנוע את הגניבה והשיב את הציוד. בתיעוד מהמקום ניתן לראות, בין היתר, עגלת קניות עמוסה במחשבים שנתפסו בשטח על ידי הסייר.
קוניק התייחס לפעילות היחידה, הממומנת מאגרת השמירה העירונית, ושיבח את עבודת הסיירים: ״מסתבר שגם בגבעתיים יש גניבות, ושאפו ליחידת מגן שאת הגניבה הזו הצליחה למנוע״.
צילומים:רן קוניק העמוד הרשמי
להצטרפות לוואטסאפ חדשות גבעתיים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס
באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה

אין עדיין תגובות
אפשר להתחיל את הדיון עם תגובה ראשונה.