הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

סייר של יחידת ״מגן״ תפס נערים שגנבו מחשבים מתפוח הפיס בגבעתיים

מערכת האתר
צילום:רן קוניק העמוד הרשמי
צילום:רן קוניק העמוד הרשמי

סייר של יחידת ״מגן״ העירונית בגבעתיים תפס ביום חמישי בערב מספר ילדים ונערים שגנבו מחשבים וציוד ממתחם תפוח הפיס הצמוד לגן רבקה בעיר.

האירוע דווח על ידי ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, שציין כי הסייר הצליח למנוע את הגניבה והשיב את הציוד. בתיעוד מהמקום ניתן לראות, בין היתר, עגלת קניות עמוסה במחשבים שנתפסו בשטח על ידי הסייר.

קוניק התייחס לפעילות היחידה, הממומנת מאגרת השמירה העירונית, ושיבח את עבודת הסיירים: ״מסתבר שגם בגבעתיים יש גניבות, ושאפו ליחידת מגן שאת הגניבה הזו הצליחה למנוע״.



צילומים:רן קוניק העמוד הרשמי

להצטרפות לוואטסאפ חדשות גבעתיים להצטרפות לקבוצת דילים וקופונים לאליאקספרס


באתר זה שולבו סרטונים, תמונות ומידע מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וידוע מי צילם שלחו למייל בקשה לצרף קרדיט או להסרה