הקטן
הגדל
היפוך צבעים
עכבר גדול
בהירות
ניגודיות
הדגשת כותרות
גווני אפור
בטל שינויים

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! 

למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.
אופיר ועקנין מונה למאמן הפועל רמת גן - גבעתיים בכדורסל בליגה הארצית
חוג בלט לגיל הרך במרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים בהנהלת קרן רייס

עדכון לתושבי גבעתיים: תהליך מיגון גני הילדים נמצא לקראת סיום - 82 מתוך 87 גנים כבר ממוגנים

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רן קוניק העמוד הרשמי


עידכון חשוב לתושבי גבעתיים: תהליך מיגון גני הילדים בעיר קרוב לסיום. נכון לעכשיו, 82 מתוך 87 גני ילדים בעיר כבר ממוגנים. ברוב הגנים שבהם התבצעו עבודות, הילדים כבר חזרו לגן המקורי שלהם שעבר מיגון. עבודות המיגון בחמישה הגנים הנותרים עדיין בתהליך.

בחודש יולי יתחילו עבודות להקמת מרחבים מוגנים בבתי הספר בעיר. תמונות של המרחבים המוגנים מהגנים אנפה, שיזף, אלון, ארז ואשכול גני ריינס מציגות את השיפורים שבוצעו.

התושבים מוזמנים להתעדכן ולראות את התמונות של המרחבים המוגנים בגנים השונים, ולהתרשם מהשיפורים שהושגו למען בטחון הילדים.














התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אופיר ועקנין מונה למאמן הפועל רמת גן - גבעתיים בכדורסל בליגה הארצית

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל רמת גן - גבעתיים



הפועל רמת גן - גבעתיים הודיעה על מינויו של אופיר ועקנין כמאמן הקבוצה לעונה הקרובה בליגה הארצית. ועקנין, בן 32, אימן במחצית השנייה של העונה הקודמת את אשקלון בליגה הלאומית ולפני כן שימש כעוזר מאמן בהפועל באר שבע בליגת העל ובמכבי אשדוד.


אופיר ועקנין מסר: "אני מאוד שמח להצטרף למשפחת הפועל רמת-גן גבעתיים, מועדון עם מסורת ארוכת שנים בכדורסל הישראלי. אני מודה להנהלה על האמון, נשאף לבנות קבוצה תחרותית, מחויבת שתעזור לשחקנים צעירים להתפתח בה. רעב להתחיל לעבוד ומחכה כבר לפגוש את הקהל!"


בהצלחה לאופיר ועקנין ולמועדון הפועל רמת גן - גבעתיים בעונה הקרובה.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

דירות למכירה

לפרסום נכס - 055-432-2106

חוג בלט לגיל הרך במרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים בהנהלת קרן רייס

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שז"ר מרכז קהילתי



מרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים מציע חוג בלט בהנהלת קרן רייס. חוגי הבלט לגיל הרך מהווים שער כניסה לעולם המחול, ומטרותיהם כוללות הכרת הגוף, פיתוח היציבה, חוש הקצב, שיפור הקואורדינציה והגמישות, עידון התנועה, שיפור הביטחון העצמי, הגברת יכולת הריכוז, שיפור התפיסה המרחבית וקבלת כלים להתקדמות בריקוד.

השיעורים מועברים על-ידי מורה מוסמכת המתמחה בשכבת גיל זו. שיעורי הבלט במרכז קהילתי שז"ר מתקיימים בימי ראשון:

  • גיל 3 בין השעות 16:30-17:15

  • גיל 4 בין השעות 17:15-18:00

  • גן חובה + כתות א' בין השעות 18:00-18:45



עלות החוג היא 230 ₪ לחודש. להרשמה, ניתן להיכנס לקישור הבא: https://did.li/gOMTY. להרשמה לשיעור ניסיון על בסיס מקום פנוי, יש להתקשר לטלפון: 03-5719052 שלוחה 2.

מרכז קהילתי שז"ר ממוקם ברחוב יבניאלי 30, גבעתיים. רוצים להישאר מעודכנים? מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו: https://did.li/U6Arl.



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אירוע "בייבי טיים" בקניון עזריאלי גבעתיים להורים ותינוקות, 29 ביולי

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק קניון עזריאלי גבעתיים



קניון עזריאלי גבעתיים מזמין אתכם לאירוע "בייבי טיים" המיועד להורים ותינוקות בגילאי לידה עד 8 חודשים. האירוע יתקיים ביום שני, 29 ביולי, החל מהשעה 11:00 בקומה מינוס 3, מתחת לאר קפה.


לפרטים נוספים על כל האירועים בקניון, ניתן לבקר בקישור הבא: לכל האירועים





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מפקד חדש לתחנת משטרת גבעתיים: סנ״צ שי תירם מחליף את סנ״צ ליאור עוזר

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רן קוניק העמוד הרשמי



תחנת משטרת גבעתיים מקבלת מפקד חדש: סנ״צ שי תירם, אשר בתפקידו האחרון שימש כסגן מפקד המרחב. ראש העיר רן קוניק בירך את תירם ואיחל לו הצלחה בתפקידו החדש, תוך הדגשה כי הצלחתו תהיה הצלחת העיר כולה.

בנוסף, קוניק הודה מקרב לב למפקד היוצא, סנ״צ ליאור עוזר, אשר שירת בתחנה בשנתיים האחרונות, תקופה אותה תיאר כקשה ביותר בתולדות המדינה. קוניק שיבח את עוזר על עבודתו המסורה והמקצועית ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.









התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שרת התחבורה מירי רגב במכתב לסמוטריץ: נגד הטלת מס גודש בכניסות לגוש דן

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: משרד התחבורה



שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (מיל'), מירי רגב, שלחה מכתב לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בו הביעה התנגדות חריפה ליוזמה להטלת אגרת גודש בכניסות לגוש דן. טענתה היא כי ההחלטה עלולה לגרום ל"נזקים חמורים לאוכלוסיות מוחלשות וליצור אי שוויון חברתי וכלכלי".


"בימים אלה של מלחמה, משפחות רבות מצויות באי-ודאות כלכלית, תושבי העוטף ויישובי הצפון המפונים מבתיהם מתמודדים עם ריחוק מהבית, ניתוק ממסגרות הלימוד, קושי בהגעה למקומות העבודה וירידה בהכנסות", היא כותבת. "אנו עדים להתגייסות מרשימה של מאות אלפים מכל שכבות העם למערך המילואים. כל זאת למען המטרה החשובה לניצחון במלחמת הקיום שנכפתה עלינו, לא יעלה על הדעת להוסיף מס נוסף על הציבור, מס אשר עיקר הנטל בו ייפול דווקא על אוכלוסיות אלו".


היא פונה לשר האוצר, בצלאל סמוטריץ: "אבקשך לשקול מחדש את הטלת מס הגודש ולבחון דרכים חלופיות שיטיבו עם כלל הציבור, תוך השקעת משאבים בשיפור התחבורה הציבורית לטובת כלל אזרחי ישראל. ככל ועמדתך תישאר בעינה, בהתאם לתקנון עבודת הממשלה אבקש לעלות את הנושא לדיון בהרכב הממשלה".





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בשורה אדירה לגבעתיים: מאגר המים של מצפור המרי בעיר אושר בוועדה המחוזית

מערכת האתר | | תגובות: 0



בשורה אדירה לגבעתיים: מאגר המים של מצפור המרי בעיר אושר בוועדה המחוזית

ראש עיריית גבעתיים: "אחת ההחלטות החשובות שהעיר גבעתיים קיבלה ב-50 השנים האחרונות"

הוועדה המחוזית אישרה את הבקשה להיתר לבניית מאגר מים במצפור המרי. במטרה למקסם את התועלת העירונית מהפרויקט, החליטו עיריית גבעתיים ותאגיד מי גבעתיים כי מתחם המאגר יפותח כגן ורטיקלי שהינו חלק מרצף הגנים שבגבעת קוסלובסקי: גן העלייה השניה, גבעת קוסלובסקי ומצפור המרי.

בגן יהיו מספר מרחבים שונים באופיים ובשימושם והכוללים את הרחבת המצפור הקיים אל עבר קו הרקיע המערבי, מערכת גנים ופינות ישיבה המלווה את הירידה לרחוב הראל ובהם גינות קהילתיות ועירוניות כיתת לימוד פתוחה ותעלת מים פתוחה ובנוסף, בתחתית המצפור, פיתוח גן משחקים לילדים. המאגר יהיה מונגש וניתן יהיה להגיע לכל מקום מחלקו התחתון או העליון. בנייתו של המאגר תחל במהלך 2025 ותארך כשנתיים.

מאגר המים של מצפור המרי הינו מתקן הנדסי המהווה תנאי להתפתחותה של העיר. הוא יוקם על ידי תאגיד "מי גבעתיים", יהיה שקוע בתת הקרקע ויפרס על פני רדיוס של 21 מטרים ובעומק של עשרה מטרים. המאגר יוכל להכיל כ-10,000 קוב מים. לכשיוקם, יבטיח המאגר את המשך התחדשות העיר, ימנע הפסקות מים בשגרה ובחירום וישפר משמעותית את רציפות אספקת המים בעיר בכל השנה, ובכלל זה גם בימי הקיץ החמים בהם הצריכה גבוהה מהממוצע. המאגר תוכנן על ידי אדריכל הנוף רם אייזנברג והאדריכל איתי הורביץ.

"זו אחת ההחלטות הכי חשובות שהעיר גבעתיים קיבלה ב-50 השנים האחרונות, כיוון שהיא נותנת פתרון לאספקת המים בעיר בעת שגרה ובמיוחד בעת חרום. לאור הצמיחה המשמעותית בכמות התושבים בעיר, החלטת הועדה המחוזית תאפשר לגבעתיים להמשיך להתפתח ולהתחדש", אמר רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים שמכהן גם כיו"ר ועדת התכנון והבנייה העירונית. "בגבעתיים כמעט ואין שטחים פנויים לפיתוח ועל כן החלטנו לפתח את המאגר בנקודה הגבוהה ביותר בגוש דן, עם קירוי של גינה ופארק ייחודיים לרווחת התושבים. העבודות תמשכנה כמה שנים טובות, כולל מול עיריית תל אביב שחלק מהשטח בגבעת קוזלובסקי נמצא בבעלותה. אני רוצה להודות לתאגיד מי גבעתיים על שיתוף הפעולה ההדוק בפרויקט משמעותי זה".

מהנדס עיריית גבעתיים, שגיא תמרי, הוסיף: "בניית מאגר מצפור המרי היא פרויקט הנדסי מורכב, אך אנו נחושים להוציא אותו לפועל בצורה מיטבית. בניית המאגר תתבצע תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחסכוניות באנרגיה, תוך שימת דגש על פיתוח סביבה ירוקה מוצלת ומזמינה לתושבי העיר. היה לימון, היום עשינו לימונדה!"

חברת ההדמיה N-TRACE והאדריכלים איתי הורוביץ וריד אדריכלים
קרדיט תמונה: חברת ההדמיה N-TRACE והאדריכלים איתי הורוביץ וריד אדריכלים



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

החלה ההרשה לתחרות הרכבת פאזלים במרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים - 1 באוגוסט

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שז"ר מרכז קהילתי




תחרות הרכבת פאזלים במרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים


מרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים מכריז על תחרות הרכבת פאזלים חדשה, בעקבות ההצלחה של התחרות הקודמת. התחרות תתקיים ב-1 באוגוסט בשעה 17:00 בספרייה של המרכז הקהילתי.


התחרות מיועדת לקבוצות של עד 6 משתתפים, וכוללת הרכבת פאזל של 500 חלקים. ניתן להשתתף בתחרות על ידי יצירת קבוצה של משפחה או חברים, והרשמה בלינק הבא: https://did.li/0rSCN.


לשלושת המקומות הראשונים מובטח פרס. התחרות מתאימה למבוגרים וילדים מגיל 6 ומעלה.






התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

לוח דירות be106 מתרחב לקפריסין! למכירה 304 דירות בקפריסין למגורים ולהשכרה לתיירים החל מ - 139 אלף אירו - 250 אלף אירו! מבחר דירות סטודיו, 2 - 3 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. הפרטים על הדירות, המחירים, בכמה ניתן להשכיר, אמצעי מימון ועוד בכתבה.

מערכת האתר | | תגובות: 8
כל התמונות - הדמיות בלבד



לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים

לוח הדירות של be106 מתרחב לקפריסין!



לוח הדירות של be106 באמצעות חטיבת הנדל"ן של be106 מתרחב לקפריסין ומציע שיווק של 304 דירות בפרויקט נופש ומגורים ענק בלרנקה קפריסין היוונית במחיר החל מ - 139 אלף אירו!

לרנקה שוכנת בצד היווני של האי הקפריסאי, לרנקה היא עיר נמל ציורית ושלווה, חופים יפהפיים, מבנים היסטוריים ואגם מלח גדול, מקום מושבם של מאות פלמינגו ורודים, כל אלה הפכו את לרנקה ליעד תיירותי מבוקש.

שדה התעופה הבינלאומי הגדול של קפריסין נמצא בלרנקה , מה שהופך את העיר למוקד של פעילות עסקית ותיירותית והביקושים לנדל"ן בעיר וסביבתה עולים בהתמד



על הפרויקט

הקומפלקס האלגנטי Bell Village פרוש על שטח רחב ידיים של כ-39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי ובהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה. ברחבי הפרויקט שלוש בריכות, מפלי נוי ודקים לשיזוף, פארק מטופח, מגרש משחקים לילדים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

המיקום

קיטי, לרנקה, קפריסין היוונית

6 דקות נסיעה מהים, 4 דקות משדה התעופה.


מבחר הדירות למכירה ומחירן

הדירות בפרויקט נחלקות לקבוצות על בסיס גודל ולכולן מרפסת, חניה ומחסן צמוד:

יחידות סטודיו 36 מ"ר + מרפסת בגודל 9 מ"ר, החל מ - 139,000 אירו

יחידות פרמיום 2 חדרים 51 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר, החל מ - 189,000 אירו

יחידות פרמיום דה לקס 3 חדרים 82 מ"ר + מרפסת 20 מ"ר, החל מ - 210,000 אירו

יחידות בל סוויט, הכוללות פנטהאוזים ודירות גן, החל מ - 250,000 אירו




מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לתיירים לטווח קצר:

דירת סטודיו - 70-90 אירו ללילה

דירת חדר וסלון - 100-120 אירו ללילה

דירת 2 חדרים וסלון - 120 - 130 אירו ללילה

עונת התיירות בקפריסין 6 - 8 חודשים

מחירי שכירות בממוצע בשוק הדירות בלרנקה לשכירות ארוכת טווח מעל שנה:

דירת סטודיו - 550 - 650 אירו לחודש

דירת חדר וסלון -850 - 950 אירו לחודש

דירת 2 חדרים וסלון -1200 אירו לחודש


השוואה למחיר ממוצע לדירות אחרות בלרנקה

דירת סטודיו מוכנה נמכרת בממוצע 213,000 אירו

דירת 2 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 287,000 אירו

דירת 3 חד' מוכנה נמכרת בממוצע 403,000 אירו


מימון

לרשות הרוכשים דירה בפרויקט Bell Village תעמוד האפשרות ליטול הלוואה בתנאים מיטיבים לרכישת דירה בפרויקט על ידי בנק ישראלי מוביל.

תנאי תשלום

40% בחתימה על העסקה והיתרה בהתאם להתקדמות הבנייה

לוח זמנים:

תחילת הבנייה 2025, צפי סיום 2028


הרצאות מומחים ביום היריד על הפרויקט וההשקעה בקפריסין

09:30 פתיחה וכיבוד

בין השעה 10:00 - 11:00 היזמים ומומחים בהרצאות על :

סקירת המגמות בשוק הנדל"ן בקפריסין היוונית. הצגת הפרויקט, הסבר על אפשרויות המימון על ידי נציג בנק מוביל בישראל


בטחונות

הכספים מופקדים בחשבון נאמנות בניהול פירמת עו"ד גיא קלינבוים עד רישום אזהרת על הנכס בטאבו בקפריסין.

רישום היחידה בטאבו

התשלום עובר ליזם רק אחרי סיום כל שלב בפרויקט



על היזמים והמשווקים

אודות קבוצת בל נדל"ן


קבוצת בל נדל"ן היא קבוצה המתמחה ביזמות נדל"ן, השקעות נדל"ן ומנהלת אקדמיה ללימודי יזמות נדל"ן. הקבוצה ניהלה ומנהלת 4,408 יחידות דיור ונכסי נדל"ן בישראל, ארה"ב וקפריסין בהיקף נכסים של 320 מיליון דולר. מועדון המשקיעים של הקבוצה כולל 1,600 בתי אב.


אודות טופ ריל אסטייט

טופ ריל אסטייט הינה חברת ייזום בתחומי הנדל"ן בישראל אשר פעילה משנת 2010 וביצעה פרויקטים יוקרתיים רבים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח

חברת טופ ריל אסטייט מוחזקת על ידי רו"ח אליאור גבאי בעל תואר בכלכלה, ראיית חשבון ומשפטים אשר שימש בתפקידים בכירים במשרד האוצר ובשוק ההון הישראלי, בעל מומחיות בהשקעות נדל"ן ובמימון




לחצו על הקישור ונציג יחזור

קישור למתעניינים בפרטים




התפרסמו 8 תגובות לכתבה.
  • דירות בקפריסין??? רציניים??? לא מספיק שאתם מפרסמים כאן דירות ברחובות...
    הגב 23.06.24 20:23
  • השקעה בלרנקה טובה.השקעה שתניב פירות רק ב- 2018 בספק. המלחמה היתה אמורה לכאורה לפגוע בצד הצפוני של האי. אבל לא כך , העסקים שם פורחים אין שמץ של התיחסות שלילית לישראלים וללא ספק אבשר לקבל ווליו פור מאני בצד הצפוני של האי.
    הגב 23.06.24 22:10
  • ווליו פור מאני... איזה פוץ.
    24.06.24 22:48
  • הייתי בא רק כדי לראות מי אלה שקונים טירות באויר, מוסרים את הכסף שלהם על סמך פרסום וסיפורים ומקווים לתוצאה טובה. אלה לא מתים, מרתקים!
    הגב 24.06.24 22:47
  • 9 - פתיחה, 10 - הרצאה מפי טובי סוכני המכירות, 11 - לחץ מטורף שמעולם לא חוויתם לקנות במקום פן תפסידו את עסקת חייכם!! לא להחמיץ😎
    הגב 25.06.24 13:57
  • מכיר אותם ומשקיע איתם בארהב. דווקא אחלה חברה ולא פושרים. לא אכזבו עד היום
    הגב 25.06.24 14:43
  • קבוצת בל - צוות של מהממים. תודה על השירות! בדקנו הרבה אופציות ביוון וקפריסין (רק היוונית. מי שרוצה להיות תחת שלטון תורכי עכשיו, בהצלחה לו) ובחרנו ללכת איתכם. מפרגנים באהבה ושמחים להיות חלק מהדיירים החדשים בשכונה :-)
    הגב 03.07.24 10:58
  • יקר
    הגב 15.07.24 12:58
  • אורח

מפגש ושיחה עם שיר סיגל אשר הוריה נחטפו לעזה על המאבק להחזרת החטופים - 1/8 בבית הראשונים גבעתיים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק תרבות, פנאי וקהילה בגבעתיים



המאבק להחזרת החטופים עוד לא תם! עמותת קהילתיים ועיריית גבעתיים מזמינות את הציבור הרחב למפגש ושיחה עם שיר סיגל, בתם של אביבה וקית' שנחטפו לעזה. אביבה שוחררה, אך קית' עדיין בשבי.


שיר סיגל היא פעילה מובילה במאבק וקול בלתי מתפשר מול מקבלי ההחלטות.


המפגש יתקיים ביום חמישי, 1 באוגוסט 2024, בשעה 20:30, בבית ראשונים, רחוב גורדון 24, גבעתיים. הכניסה חופשית.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שני שוהים בלתי חוקיים נתפסו על חם מנסים לגנוב רכב בגבעתיים

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה



שוטרי תחנת גבעתיים עצרו שני חשודים שוהים בלתי חוקיים בשעת מעשה בעת שניסו לגנוב רכב מגבעתיים ואיתרו ברשותם מחשב להנעת רכבים.


במשטרת ישראל התקבל דיווח אתמול לפנות בוקר מחברת פוינטר על גניבת רכב מרחוב ההסתדרות בגבעתיים.


שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו מיד למקום והחלו בביצוע חסימות וסריקות שבמהלכן איתרו שני חשודים עם הרכב.


השוטרים עצרו את החשודים (18, 19- תושבי שטחים). במהלך חיפוש השוטרים תפסו ברשות החשודים מחשב להנעת רכבים, כפפות ופלאפונים.


החשודים הועברו לחקירה שבסיומה נכלאו ואתמול בימ"ש השלום בת"א האריך מעצרם עד 23/7/24. החקירה נמשכת.


מצ"ב תיעוד הציוד שנתפס ברשות החשודים; קרדיט: דוברות המשטרה.





צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

מזל טוב! תושבת גבעתיים ליזה משיח חוגגת יום הולדת 100

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק רן קוניק העמוד הרשמי



תושבת גבעתיים, ליזה משיח, חוגגת יום הולדת 100. ראש העיר, רן קוניק, בירך אותה וציין כי הסוד שלה לאריכות ימים הוא פעילות גופנית. קוניק הוסיף כי הם קבעו להיפגש שוב ביום הולדתה ה-101.


שבוע טוב ובשורות טובות לכולם.








התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

חדש במרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים, חוג יזמות טכנולוגית - Minecraft: החוג מציע חווית למידה חדשנית ומעשירה המבוססת על משחק המיינקראפט, ומטרתו לחשוף את הילדים למקצועות ההייטק והעולם החדש באמצעות סדנאות שונות.

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק שז"ר מרכז קהילתי



חדש במרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים: חוג יזמות טכנולוגית - Minecraft

מרכז קהילתי שז"ר בגבעתיים מציע חוג חדש לילדות ולילדים, המספק הצצה לעולם הטכנולוגיה באמצעות טעימה ממגוון רחב של תחומים ועולמות ידע. החוג כולל תכנים כמו תכנות, פרטיות ברשת, סייבר ובינה מלאכותית, ומהווה בסיס מוצק להיכרות והבנה של עולם ההייטק הדינאמי והרב-תחומי.

החוג מציע חווית למידה חדשנית ומעשירה המבוססת על משחק המיינקראפט, ומטרתו לחשוף את הילדים למקצועות ההייטק והעולם החדש באמצעות סדנאות שונות. בין הסדנאות ניתן למצוא עיצוב ותכנות משחקים, מציאות מדומה ורבודה, בינה מלאכותית, סייבר, הגנת הפרטיות ברשת, לימוד אוצר מילים באנגלית ולמידה חווייתית דרך המשחקים Minecraft ו-Roblox. הילדים ילמדו וישחקו בתוך עולמות ייחודיים, בלעדיים ועשירים בתוכן חינוכי, תוך מתן דגש על שיתוף פעולה בצוות, למידת אסטרטגית משחק, חלוקה לתפקידים והשלמת משימות.

החוג מועבר על ידי מכללת סייברנט ישראל:
- כתות א'-ג' ביום ראשון בשעה 17:00-18:00
- כתות ד'-ו' ביום ראשון בשעה 18:00-19:00

להרשמה: לחצו כאן
להרשמה לשיעור ניסיון על בסיס מקום פנוי: 03-5719052 שלוחה 2

מרכז קהילתי שז"ר, רחוב יבניאלי 30, גבעתיים

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ השקטה של המרכז: לחצו כאן



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

בן 53 פרץ לבתים בצפון תל אביב וגבעתיים

מערכת האתר | | תגובות: 0
דוברות המשטרה



בלשי תחנת גבעתיים עצרו חשוד לאחר מצוד רחב ותפסו ברשותו רכוש החשוד כגנוב מדירות שנפרצו עפ"י החשד.


בלשי משטרת גבעתיים ערכו במהלך סוף השבוע פעילות יזומה שבמהלכה ביום שישי בלילה הבחינו ברכב חשוד שעורר את חשדם בכביש איילון, סמוך למחלף הסירה. הבלשים כרזו לרכב לעצור אך הוא לא נשמע להוראתם והמשיך בנסיעה פרועה שסיכנה את כלל משתמשי הדרך, תוך פריצת מחסומי משטרה.


כוחות המשטרה, חתרו למגע והמשיכו בפריסת מחסומים תוך סריקות שמבהלכן, בלשי תחנת בקאה אל גרביה איתרו את הרכב החשוד בנסיעה וחסמו אותו בבית אליעזר. השוטרים עצרו את החשוד, בן 53, תושב כרמיאל. החשוד הובא לחקירה שבסיומה נכלא.


החשוד נהג ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם ועפ"י החשד, החשוד פרץ לבתים בצפון תל אביב וגבעתיים. בחיפוש ברכבו של החשוד השוטרים תפסו רכוש רב החשוד כגנוב כגון: כסף מזומן בסך 5,300 ש"ח, כסף זר- 475 יורו, מחשבים ניידים ומגוון תכשיטים.


מצ"ב תיעוד הרכוש החשוד כגנוב שאותר ברשות החשוד; קרדיט: דוברות המשטרה.







צילומים:דוברות המשטרה



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אירועי סוף יולי במרכז קהילתי שדה בוקר בגבעתיים: תיאטרון סיפור האריה הזללן, ג'ולי בילבולי וג'ק ואפון הפלא, ריקוד מנשאים אמהות ותינוקות

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק מרכז קהילתי שדה בוקר



מרכז קהילתי שדה בוקר בגבעתיים מציע מגוון פעילויות מהנות ומגוונות לתושבים במהלך סוף יולי. בנוסף, המרכז שמח להודיע כי המעלית החדשה פועלת כעת, מה שמקל על הנגישות לכולם.


הנה כמה מהאירועים המרגשים המתרחשים החודש:


תיאטרון סיפור


הצטרפו לשעת סיפור מהנה לכל המשפחה במרכז שדה בוקר:



  • האריה הזללן - שעת סיפור עם תיאטרון תות מלאה בקסם!
    רביעי, 24.7, בשעה 17:00. מחיר: 25 ₪ לילד+מלווה. גילי 3-6. לרכישה ופרטים נוספים.

  • ג'ולי בילבולי - הצגה מקורית ומרעננת במיוחד עם תיאטרון הדרך.
    רביעי, 31.7, בשעה 17:00. מחיר: 25 ₪ לילד+מלווה. גילי 3-5. לרכישה ופרטים נוספים.


בבית אלון



  • ג'ק ואפון הפלא - תיאטרון סיפור עם ליאור מיכאלי שאסור לפספס!
    חמישי, 25.7, בשעה 17:00. מחיר: 25 ₪ לילד+מלווה. גילי 3-6. לרכישה ופרטים נוספים.


חלדיה


מרחב פתוח וסדנאות להורים בחופשת לידה:



  • ריקוד מנשאים - נתנסה במגוון סגנונות ריקוד ונהנה משיעור של פעילות גופנית, קרבה ותנועה עם התינוק במנשא.
    שני, 29.7, בשעה 10:30. מחיר: 25 ₪ למשתתפ.ת. גילי לידה עד זחילה. לרכישה ופרטים נוספים.


לפרטים נוספים: 03-573-1493





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הסרט "מרחב מוגן" מבית הספר אורט קרייזמן גבעתיים קיבל ציון לשבח בפסטיבל ירושלים

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק אורט קרייזמן גבעתיים



הסרט "מרחב מוגן" קיבל ציון לשבח בפסטיבל ירושלים. צוות ההפקה כולל את רוני רטן, רותם שולמן, ניר דקר ומאיה ריבלין. בית הספר אורט קרייזמן גבעתיים גאה בהישג זה.










התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הפועל רמת-גן גבעתיים מזמינה לערב אוהדים מיוחד ב-28 ביולי במהלך הערב יוכלו האוהדים להכיר את סגל השחקנים, הצוות המקצועי והנהלת המועדון מחיר הכניסה הוא 20 שקלים, וכולל שתייה חריפה, שתייה קלה וכיבוד

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל רמת-גן גבעתיים



הפועל רמת-גן גבעתיים מזמינה את אוהדיה לערב אוהדים מיוחד רגע לפני תחילת העונה החדשה. האירוע יתקיים ביום ראשון הבא, 28 ביולי, בשעה 20:00.


במהלך הערב יוכלו האוהדים להכיר את סגל השחקנים, הצוות המקצועי והנהלת המועדון. הכניסה לאירוע מותנית ברכישת כרטיס במכירה מוקדמת דרך הקישור הבא: https://did.li/kYvIww.


מחיר הכניסה הוא 20 שקלים, וכולל שתייה חריפה, שתייה קלה וכיבוד. יש להצטייד בכרטיס מראש, שכן כמות הכרטיסים מוגבלת.


מומלץ להזדרז ברכישת הכרטיסים. נתראה באירוע!





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

כטב"ם התפוצץ בתל אביב! גבר כבן 50 נהרג ו-10 נפגעים פונו לבתי החולים מצורף סרטונים מהפיצוץ

מערכת האתר | | תגובות: 7


סרטון הזמזום והפיצוץ


סרטון שמיעת הפיצוץ


בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז ת"א, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור ת"א בקרבה לחוף הים . כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים.


המשטרה ביחד עם כוחות החירום וההצלה, איתרו במהלך הסריקות בבניין בסמוך לזירה, אדם בשנות ה-50 לחייו כשהוא ללא רוח חיים בדירתו, כאשר סימני רסיסים על גופו.

בנוסף, מהמקום פונו 10 פצועים קל(על פי גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי.


מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר קיים יחד עם מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יחיאל בוהדנה, הערכת מצב בשטח עם כלל כוחות החירום וההצלה.


בשלב זה משטרת ישראל וחבלני המשטרה, ביחד עם כוחות ההצלה והחירום ממשיכים לפעול בזירה ונערכים לפתיחת צירי תנועה.

הערכה היא שהכטב"ם הגיע מתימן


פאראמדיק מד"א רועי קליין וחובשי מד"א יואל רוזנטל ואשר גריידר, סיפרו: "הגענו במהירות למקום וראינו המולה והרס כתוצאה מפיצוץ, התחלנו לבצע סריקות והגיעו אלינו 4 פצועים, 2 מהם נפצעו בבית, גבר כבן 37 ואישה כבת 47, ו-2 אחרים צעירה כבת 25 וגבר כבן 30 נפצעו כשהיו ברחוב, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות מרסיסים בכתף ובגפיים ואחד סבל מפגיעת הדף, הענקנו להם טיפול ראשוני ופינינו אותם לבית החולים במצב קל. בהמשך הסריקות באחד המבנים אותר גבר כבן 50 מחוסר הכרה, הוא סבל מפציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."



סרטון:


סרטון:


סרטון:



בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות שלו על התמונות/סרטון רשאי לפנות לאתר be106 ולבקש לחדול מהשימוש בו באמצעות מייל be106.net@gmail.com




התפרסמו 7 תגובות לכתבה.
  • הלם איך לא היו אזעקות או התראות
    הגב 19.07.24 09:04
  • כדברי מתי כספי הייתה בגידה
    19.07.24 10:57
  • גם בראשון נפל ..
    הגב 19.07.24 12:32
  • אני גר באזור אזנ אני בשוק צבא הגנה לישראל לא עשו שום דבר
    הגב 19.07.24 21:06
  • מה עם הכיפת ברז
    הגב 19.07.24 21:06
  • הרצי ושאר המטכ"ל צריכים לעוף הביתה. הצבא צריך להיבנות מחדש.
    הגב 20.07.24 09:40
  • הרצי ושאר המטכל פוליטרוקים עלובי נפש
    20.07.24 23:32
  • אורח

לאחר מאמץ אדיר: עיריית גבעתיים תפתח כיתת תקשורת נוספת בעיר

אמיר בר | | תגובות: 0
צילום: עיריית גבעתיים



לאחר מאמץ אדיר: עיריית גבעתיים תפתח כיתת תקשורת נוספת בעיר


ראש עיריית גבעתיים: "מחויבים להנגיש את מערכת החינוך לכל ילד"


בשורה משמחת בגבעתיים: לאחר עבודה מאומצת של מינהל החינוך, הנוער והצעירים, גייסה עיריית גבעתיים צוות לכיתת תקשורת נוספת בשכבת א', שתיפתח בבית הספר ברנר. כיתה זו מצטרפת לכיתת התקשורת שעתידה להיפתח בבית הספר גורדון ולתשע כיתות תקשורת נוספות בשכבות ב' ומעלה. משמעות המהלך, גבעתיים תיתן מענה מלא לכל ילדי העיר.


ההחלטה לפתוח את הכיתות החדשות התקבלה לאחר עבודה מאומצת של ראש מנהל החינוך בעיר, אורית גור כהן: "המטרה שלנו היא להבטיח לכל ילד את הזכות לחינוך איכותי ומותאם", מציינת אורית. "כיתות התקשורת החדשות יאפשרו לילדים עם לקויות תקשורת לקבל את התמיכה והליווי הדרושים להם בתוך העיר ויאפשרו להם למצות את הפוטנציאל שלהם ולצמוח בסביבה תומכת ומעודדת".


הכיתות החדשות יספקו מסגרת חינוכית ייחודית לתלמידים על הרצף האוטיסטי ולתלמידים עם לקויות תקשורת אחרות. התלמידים ילמדו בקבוצות קטנות (כ-8 תלמידים) תוך קבלת יחס אישי ותמיכה צמודה מצוות מקצועי ומיומן. תכניות הלימודים מותאמות לצרכים הייחודיים של כל תלמיד, תוך התמקדות בפיתוח מיומנויות תקשורתיות רבות.


ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק הוסיף כי "אנו מחויבים להנגיש את מערכת החינוך לכל ילד. הכיתות החדשות הן צעד נוסף בדרך להגשמת חזון זה. נמשיך לשים את חינוך ילדנו בראש סדר העדיפויות בעיר. ברצוני להודות לאורית גור כהן, ראש מנהל החינוך, לחני שחק, מנהלת מחלקת הפרט, ליהודית קורוטקי, מחזיקת תיק החינוך בבתי הספר, לרות ברונשטיין, מחזיקת תיק החינוך המיוחד, למנהלי ומנהלות בתי הספר ולמרכז מתי"א ומבקש לאחל לכולנו שנה מוצלחת בטוחה ושקטה", סיכם.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אישה בת 72 נדרסה בגבעתיים ופונתה במצב בינוני לבית החולים שיבא תל השומר

מערכת האתר | | תגובות: 0



בשעה 17:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על הולכת רגל שככל הנראה נפגעה מרכב ברחוב משמר הירדן בגבעתיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא תל השומר אישה בת 72 במצב בינוני עם חבלת ראש.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית גבעתיים פותחת כיתת תקשורת נוספת בבית הספר ברנר עבור ילדים עם צרכים מיוחדים

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית גבעתיים



בשורה משמחת לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם בגבעתיים. לאחר עבודה מאומצת של מינהל החינוך בעיריית גבעתיים, הצליחו לגייס צוות לכיתת תקשורת נוספת שתיפתח בבית הספר ברנר, בנוסף לזו שתיפתח בבית הספר גורדון. בזאת יינתן מענה מלא לילדים העולים לכיתה א'.





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

עיריית גבעתיים פותחת כיתת תקשורת נוספת לילדים עם צרכים מיוחדים בבתי הספר ברנר וגורדון

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק עיריית גבעתיים



בשורה משמחת לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם בגבעתיים. לאחר עבודה מאומצת של מינהל החינוך בעיריית גבעתיים, הצליחו לגייס צוות לכיתת תקשורת נוספת שתיפתח בבית הספר ברנר, בנוסף לזו שתיפתח בבית הספר גורדון. בכך יינתן מענה מלא לילדים העולים לכיתה א'.


ראש העיר רן קוניק מסר: "שמח לבשר כי בשעה טובה, ולאחר עבודה מאומצת מאוד של מינהל החינוך שלנו, הצלחנו לגייס צוות לכיתת תקשורת נוספת, שתיפתח בברנר, בנוסף לזו שתיפתח בגורדון ובזאת יינתן מענה מלא לילדים העולים לכיתה א׳. תודה לראש המינהל הגב׳ אורית גור כהן, למנהלת מחלקת הפרט הגב׳ חני שחק, למחזיקת תיק החינוך בבתי הספר הגב׳ יהודית קורוטקי ולמחזיקת תיק החינוך המיוחד הגב׳ רות ברונשטיין."





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

אושר אשאגרה אצ׳נפה חותם ל-3 שנים בהפועל רמת גן-גבעתיים

| | תגובות: 0
צילום מתוך דף הפייסבוק הפועל רמת גן-גבעתיים: מחלקת נוער



אושר אשאגרה אצ׳נפה, שנתון 2007, חתם על חוזה ראשון במועדון הפועל רמת גן-גבעתיים למשך שלוש שנים.


אושר משחק בעמדת החלוץ ובעונה שעברה בקבוצת נערים א׳ ע״ש ״רוני נכטיילר״ כבש 12 שערי ליגה ב-18 הופעות בליגת העל ו-2 הופעות בנוער, יחד עם 2 שערים בגביע.


בעונה הקרובה אושר ישתייך לקבוצת הנוער ע״ש ״רוני נכטיילר״.


בהצלחה אושר!





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

גבעתיים מחבקת את משפחות המגוייסים עם הקרנות סרטים פרטיות ב-22/7 "מזל חתולה" וב-23/7 "תיבת נח" ב - 10 ש" + פופקורן ושתייה

מערכת האתר | | תגובות: 0



גבעתיים מחבקת את משפחות המגוייסים והמגוייסות עם אירועי הקרנות סרטים פרטיות. האירועים יתקיימו בקולנוע רב חן, קניון עזריאלי גבעתיים, ויכללו פופקורן ושתייה חינם.


ביום שני, 22 ביולי 2024, בשעה 21:00, תתקיים הקרנת הסרט "מזל חתולה". תחילת ההקרנה בשעה 21:30. לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.


ביום שלישי, 23 ביולי 2024, בשעה 17:00, תתקיים הקרנת הסרט "תיבת נוח". תחילת ההקרנה בשעה 17:30. לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.


לתשומת ליבכם, מקומות הישיבה אינם מסומנים. האירועים מיועדים למשפחות וילדי משרתי ומשרתות המילואים.


]]>





התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

שי בן-עמי מהפקולטה להנדסה בבר-אילן ותושב גבעתיים זכה במלגת הצטיינות יוקרתית לאחר שלמד בתוך הטנק בזמן הלחימה בעזה

מערכת האתר | | תגובות: 0
צילום: שי בן עמי צילום אלבום פרטי 2



שי בן-עמי, בן 31 מגבעתיים, סטודנט לדוקטורט בפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר-אילן, הקפיד ללמוד גם בתוך הטנק בזמן הלחימה בעזה. כעת, לאחר חודשי התנדבות רבים, הוא זכה במלגת הצטיינות יוקרתית מטעם קרן עזריאלי ללימודים מתקדמים.


הרקטור פרופ' אמנון אלבק ציין: "זכייתך מרשימה במיוחד, לאור רמתם של כלל המועמדים מכל האוניברסיטאות שהוגשו לקבלת המלגה, והיא עדות לכישוריך וליכולותיך". לראיון הסופי לפני הזכייה במלגה, בן-עמי התכונן בתוך הטנק בפרוזדור נצרים.


בן-עמי מספר על המחקר שלו: "אנחנו חוקרים אינטראקציה בין גלי אור וגלי קול על גבי התקן סיליקון ננומטרי. כאשר שני לייזרים נפגשים פנים מול פנים בתוך ההתקן הם יוצרים כוח, שגורם לתנודות מכניות שמתקדמות כגל קול. מעבר לעניין המדעי הטהור בתופעה זו, קיימות לה אפליקציות שונות שכבר הודגמו בעבר בפלטפורמות שונות, אולם אנחנו מנסים לשחזר את התופעה בפלטפורמה הנפוצה והשימושית ביותר בעולם השבבים - סיליקון-על-מבודד."


בן-עמי הוסיף: "אני רוצה להודות מקרב הלב לכל מי שתמך בי לאורך הדרך - אשתי ובתי היקרות, משפחתי, פרופ' אבי צדוק שמנחה אותי כעת, פרופ' אבי פאר שהנחה אותי בתואר השני, חבריי למחקר לאורך השנים, סגל הפקולטה המעולה, ובמיוחד לפרופ' אורית שפי שסייעה רבות מאחורי הקלעים בכל הקשור לזכייה במלגה".



שי בן עמי צילום אלבום פרטי
קרדיט תמונה: שי בן עמי צילום אלבום פרטי



התפרסמו 0 תגובות לכתבה.

הודעה חשובה לגבי החשמל! החל מיום חמישי הבא 25/7 כל בית יוכל לבחור ממי לקנות חשמל: לרשות הציבור יעמדו 8 חברות אשר ימכרו חשמל לבתים שאין להם עדיין מונה חכם וכל חברה תוכל להציע הנחה על החשמל של 5% - 20% . זמן ההתחברות משלב הבקשה לחיבור בפועל כחודשיים

מערכת האתר | | תגובות: 17
צילום: צילום שלומי אמסלם



רפורמת החשמל: מהפכת התחרות מגיעה לכל בית בישראל

לאחר חודשים של הכנות, הודיע היום השר אלי כהן כי בעוד שבוע בדיוק, ב-25.7, תצא לדרך רפורמת החשמל, הרפורמה הגדולה ביותר במשק הישראלי מאז רפורמת הסלולר. על פי הרפורמה, כל צרכן בישראל יוכל לבחור מאיזה ספק הוא רוכש את החשמל וליהנות מהנחה של 5%-20% מתעריף החשמל. המהלך צפוי לחסוך לכל משק בית מאות ואף אלפי שקלים בשנה בהתאם להצעות המספקים, לאופי השימוש ולשעות צריכת החשמל.

יותר משלושה מיליון בתי אב ועסקים יכולים לבחור ממי לרכוש את החשמל שלהם. שוק החשמל הוא בהיקף של יותר מ-30 מיליארד ש"ח, כאשר לפחות 12 מיליארד ש"ח יעברו לחברות פרטיות. לקוחות ממיליון יעברו לחברות פרטיות ויקבלו הנחה של עד 20% בחשבון החשמל שלהם. הציבור יקבל החזר של יותר מ-2 מיליארד ש"ח בשנה.


כיום, בין מחזיקי רישיון המספקים חשמל:
חלק מהספקים יספקו רק למתקיני מונה חכם וחלק יוכלו לשאר הבתים ללא מונה חכם



שלבי הרפורמה
- יולי 2024: תחילת שיוך למספקים פרטיים וירטואלים
- נובמבר 2024: תחילת שיוך למספקים פרטיים ותיקים
- ינואר 2025: קיצור זמני המעבר

בשלוש השנים הקרובות, השוק יכלול מודל ואגירה של אנרגיה מתחדשת בהיקף של 5000 מגה, ומכירה ישירה מיצרנים למספקים ולצרכנים.

תהליך הניוד למספק פרטי:

1. פניה למספק
2. העברת הפרטים למספק על ידי הצרכן
3. אישור הצרכן
4. פניה למוקד השירות של המספק הנבחר

במידה והפרטים אינם נכונים, בקשת הניוד תידחה. הפרטים הנדרשים כוללים:
- מס' חוזה הצרכן בחברת החשמל
- מס' ז.ת./פ.ח' של הצרכן הרשום בחברת החשמל
- מס' מונה או מוני צריכה בחברת החשמל
- חתימה על ייפוי כוח לניוד הכוח
- פרטי קשר (שם, ז.ת, מייל, טלפון)

לאחר העברת הפרטים למספק, המספק יעלה בקשה לניוד למערכת א"פל. נגה תבצע בדיקה של נתוני הצרכן מול מערכות חברת החשמל. אם הבקשה תקינה, יישלח לכתובת הצרכן ייפוי כוח דיגיטלי לחתימה. הצרכן יכנס ללינק שנשלח במייל או בהודעה וימלא את הפרטים שהעביר למספק.

סוג המונה:
- מונה בסיסי או מונה חכם

הניוד יכנס לתוקף בחודש העוקב להגשת הבקשה. לדוגמה, אם המספק הגיש את הבקשה ב-06/07/24, הניוד יכנס לתוקף ב-01/09/24. הצרכן יעביר את קריאת המונה לחברת החשמל באמצעים דיגיטליים במהלך שני ימי העבודה האחרונים של החודש. אם הקריאה תקינה, הניוד יאושר ויכנס לתוקף בחודש העוקב להגשת הבקשה.

צילום שלומי אמסלם
קרדיט תמונה: צילום שלומי אמסלם



התפרסמו 17 תגובות לכתבה.
  • כן, עזבתי את חב' חשמל ממזמן ורואים הוזלה בחשבון
    הגב 17.07.24 18:15
  • מעניין איזו חברה הכי טובה,,
    17.07.24 19:07
  • פזגז ובזק נותנים 7% אמישראגז אחריהם עם 6.5%
    19.07.24 10:47
  • בזמן חירום/מלחמה, דוגמת התתרחש היום, יש לחברות החדשות גיבויים ופתרונות דוגמת לאלו שיש לחברת החשמל ?
    הגב 17.07.24 19:12
  • החשמל מגיע מאותו מקום. חברת חשמל
    19.07.24 10:47
  • המטרה שלהם נסתרת..
    הגב 17.07.24 19:44
  • המטרה שלהם בסוף להכריח את כולם לעבור למונה חדש שמחובר למערכת שליטה שיכולה להצע האהנות ואפילו שליטה של כיבוי חשמל כרצונם... האח הגדול... וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקרינה שלהם... כאילו שלא מספיקים תאורות הרחוב החדשה.. עוד אח גדול... תבדקו !
    הגב 17.07.24 19:48
  • האזנות**
    17.07.24 19:48
  • כפרה, המערכת החדשה זה כולה מונה חכם. יענו רק רואה כמה חשמל השתמדת ומעביר את הנתונים. מוזמן לפתוח אותו ולהסתכל בפנים. אין מיקרופון.
    19.07.24 10:49
  • ראשית אם יהיו ברפורמה עוד 8 ספקים של חשמל לצריכה ביתית ותעשייתית הרי שלחברת חשמל לא יהיה מונופול על אספקת החשמל. יחד עם זאת בדומה לרפורמה בסלולאר תהיה תחרות בעלויות הצריכה של החשמל בין הספקים המורשים. עדיין אין מספיק מידע לגבי כל ספק חשמל ויכולותיו לספק חשמל לצרכנים בלי בעיות או תקלות באספקת החשמל בכל איזור ואיזור שבו יספק הספק המאושר חשמל.
    הגב 17.07.24 22:37
  • צריך לחשוב על מהלך ההצטרפות. האם באמת זה כדאי
    הגב 18.07.24 05:38
  • כמה זמן החברות האלה פועלות/מספקות חשמל,מנסיון של אנשים שהתחברו,איך השרות שלהם מכל הבחינות ?תודה למשיבים❤️
    הגב 18.07.24 07:00
  • האם חברת החשמל המקורית לא תיאלץ להיכנס לתחרות בשוק ולהוזיל גם את המחירים?
    הגב 18.07.24 08:19
  • היא זו שמספקת להם את החשמל והיא תסתדר..
    18.07.24 09:18
  • ישראבלוף ובמקרה הזה גם מסוכן. צפי לניתוקים, חוסר מענה, תקלות ושלל בעיות תמורת הנחה מינימלית שבוודאי תהיה זמנית ולאט לאט יחזירו את המחירים למה שהיו אם לא יותר.
    הגב 18.07.24 09:18
  • החשמל עדיין מסופק ע"י חברת חשמל והם גם האחראים לטיפול בתקלות ומענה.
    19.07.24 10:50
  • זה חברות גבייה בלבד. הם לא ייתנו שום מענה בנושא חשמל, רק ייקחו כסף ולאחר זמן מסוים גם ייעלו מחירים. חברת חשמל עם כל החולאים שלה עדיפה, עוד כמה שנים נשלם מחיר חשמל פי 2.
    הגב 18.07.24 16:06
  • אורח

תזכורת ב1.8 תיכנס לתוקף התקנה המחייבת התקנת לוחית רישוי על אופניים וקורקינטים חשמליים- מצ"ב סרטון הסבר על תהליך הוצאת הלוחית הטבעת לוחות הרישוי תתקיים בתל אביב, חולון, ראשון לציון ורחובות. מצ"ב הכתובות

הקנס על אי התקנת הלוחית יהיה בשנה הראשונה 100 ש"ח ולאחר מכן יעלה ל750 ש"ח

חנה קקיאשוילי | | תגובות: 11


לקראת כניסתן לתוקף של התקנות המחייבות אופניים וקורקינטים חשמליים בנשיאת לוחית רישוי, משרד התחבורה יצא בקמפיין וסרטוני הסבר על תהליך הוצאת והתקנת לוחית הרישוי דרך מערכת הרישום החדשה לציבור הרוכבים. התקנות החדשות מיועדות לחזק את יכולת האכיפה נגד רוכבים הנוהגים באופן פרוע ומסכנים את הולכי הרגל ושאר משתמשי הדרך, ואת עצמם.

החל משנת 2014 יזם משרד התחבורה תיקונים בתקנות התעבורה לצורך אסדרת השימוש בכלי רכב אלה. בין היתר נקבעו תקן לכלי הרכב, גיל רכיבה, חובת חבישת קסדה, איסור רכיבה על המדרכה, חובת הכשרה עיונית ועוד. כמו כן הורחבו סמכויות האכיפה כך שגם הפיקוח העירוני יוכל לבצע אכיפה של חלק מעבירות התנועה.

עם זאת, מאמצי האכיפה כיום אינם יעילים מספיק, מכיוון שבניגוד לרכב מנועי, כלי רכב אלה אינם חייבים בנשיאת לוחית מזהה. כך יכולים הרוכבים להתחמק משוטר או מפקח ולהימנע מדו"ח על עבירה שביצעו. גם אם העבירה או התאונה צולמו במצלמת אבטחה, או על ידי הנפגע או אדם אחר, קשה לאתר את הרוכב.

לפיכך קידמה שרת התחבורה את עדכון התקנות, כך שגם כלי הרכב לתחבורה קלה יחוייבו בנשיאת סימן מזהה. כדי להקל על הציבור, נקבע נוהל רישום קל ופשוט, המתבצע כולו באופן מקוון וללא צורך להגיע למשרד הרישוי, ואינו כרוך בתשלום אגרות או בביצוע מבחן שנתי.

על פי התקנות המוצעות, יש לרשום את בעלי הרכב באופן חד פעמי בעת הרכישה. הרישום יבוצע באופן מקוון על ידי הרוכש, אשר יזדהה באמצעות תעודה הזהות שלו. אם הרוכש הוא תאגיד, כגון חברת שליחויות או חברת השכרה, ההזדהות תבוצע באמצעות מורשה מטעמו.

בתום התהליך יישלח לבעל הרכב אישור דיגיטלי הכולל מספר רישוי הכולל שתי אותיות לועזיות וארבע ספרות. עם האישור ייגש בעל הרכב למטביע לוחיות זיהוי מורשה, אשר יכין עבורו את הלוחית.

הקנס שיינתן על אי התקנת לוחית הרישוי היה בתחילה 100 ש"ח עקב הצורך לתת לציבור זמן להכיר את החובות החדשות המוטלות עליו ולהיערך לעמידה בהן בלי לשאת בנטל עונשי כבד. לאחר חלוף השנה הקנס יהיה 750 ₪.

למעבר למערכת הרישום

https://go.gov.il/mobility


רשימת מקומות הטבעת לוחות הרישוי לתושבי המרכז



סרטון הסבר על הליך הוצאת לוחית הרישוי








התפרסמו 11 תגובות לכתבה.
  • איזה כיף, מקווה שהרוב הגדול יוותרו על התהליך הקשה הזה ויוותרו על הכלי המשחית הזה! תלכו ברגל זה בריא מאוד מאוד! ולא מסכן חיי אזרחים חפים מפשע! קופת העיריה בעיר בת ים תשמין מאוד, כי אין משמעת בבת ים, הם יצטרכו ללמוד דרך הכיס.
    הגב 17.07.24 11:30
  • טוב סבתא, אולי ניפטר גם מרכבים ומטוסים ונתחיל לגדל בעצמנו פירות/ירקות ואז נציל עוד כמה חפים מפשע על הדרך
    17.07.24 12:48
  • ב בתים לא משנה אפילו בלי הכל בסדר אין משטרה אין פקחים חופשי כמו ש חונים ב מעברי חציה העיריה לא אכפת
    הגב 17.07.24 11:37
  • תזכרו מה אמרתי. אחוז גדול מרוכבי הכלים האלה הם מתחת לגיל המורשה \ חלקם ערSים - הם כבר עכשיו רוכבים על כלים משודרגים שמגיעים ל- 80 ואף ל- 100 קמש וכך בורחים מהמשטרה שאין לה אפשרות לרדוף אחרי כלי כזה. הסיכוי שיתקינו לוחית רישוי זהה לסיכוי שנסראללה יהפך לחסיד אומות העולם.
    הגב 17.07.24 12:44
  • אבל מי שיקבל דוחות זה לא הם...זה שומרי החוק
    17.07.24 21:11
  • עוד חוק שבא להכביד רק על אנשים שומרי חוק, כל הילדים והמשתוללים לא יוציאו לוחית והמשטרה לא תעשה להם כלום.
    הגב 17.07.24 13:10
  • שטויות במיץ, לוקחים עוד כסף מאנשים, אין סיכוי לאכוף דבר כזה כי פשוט יש כל הרבה שוטרים במדינה שלנו
    הגב 17.07.24 13:29
  • עוד גזרת מיסוי מטןמטמת
    הגב 17.07.24 21:11
  • החוק הזה רק בשביל לגרוף עוד כספים בעתיד מקנסות שילכו לפי המספר ישר לדואר
    הגב 18.07.24 15:28
  • האם זה תקף לקורקינט לא חשמלי?
    הגב 20.07.24 13:50
  • גזל ציבורי
    הגב 22.07.24 22:09
  • אורח
עבור לעמוד הבא
עבור לעמוד הקודם
לקריאת הכתבות יש לדפדף לעמוד הבא, ניתן לדפדף באמצעות לחיצה על החץ בצד שמאל